• با حضور سرپرست و دبير فدراسيون دوچرخه سواري:

آغاز دوره مربيگري درجه ٣ هيات دوچرخه سواري فارس

آغاز دوره مربيگري درجه ٣ هيات دوچرخه سواري فارس
   
آغاز دوره مربيگري درجه ٣ هيات دوچرخه سواري فارس |||| ||||

دوره مربيگري درجه ٣ هيات دوچرخه سواري فارس با حضور سرپرست و دبير فدراسيون دوچرخه سواري از امروز سه شنبه ٧ بهمن آغاز شد و تا روز جمعه ١٠ بهمن ادامه دارد.

 
به گزارش راستین آنلاین دبير فدراسيون دوچرخه سواري در حاشيه افتتاح اين دوره كه به ميزباني منطقه هفت شهرداري شيراز در حال برگزاري است، گفت:. انصافا زير ساخت‌هاي خوبي در راستاي توسعه دوچرخه سواري و گسترش فرهنگ استفاده بيشتر از اين وسيله به عنوان يك سيستم حمل و نقلي در كلانشهر شيراز به وجود آمده است.
 
افشين داوري اين مهم را حاصل همدلي و همكاري مسئولان مدیریت شهری شیراز عنوان کرد.
 
در حاشیه این مراسم با اهدای لوح تقدیری از تلاش‌های شهرداران مناطق ۷ و ۱۱ شیراز آقایان معصومی و برزگر در ایجاد بیشترین مسیرهای دوچرخه‌سواری تقدیر شد.
 
 
همچنین سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری در سفر به شیراز با دکتر محسن سالاری، معاون توسعه امور ورزش اداره كل ورزش و جوانان فارس ديدار كرد.
 
سالاری در این نشست با بیان اینکه ورزش‌هاي همگاني براي ما اهميت بسزايي دارد، گفت: نگاه به توسعه دوچرخه سواري در راستای توسعه ورزش همگاني، اولويت هيات دوچرخه سواري و هم ورزش و جوانان است.
 
او عنوان کرد: زير ساختهاي خوبي براي برگزاري مسابقات در سطح جهاني
در پارک‌های کوهستانی شیراز وجود دارد که بايد با شهرداري در اين باره مذاكره شود.
 
سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری نیز در این دیدار خواستار راه‌اندازی تورهاي بين‌المللي دوچرخه سواري در شيراز شد و گفت: با نگاه‌هاي توسعه‌اي می‌توان رشد و اقتصاد شهر از طريق توريست ورزشي شکوفا کرد.
 
به گزارش روابط عمومی هیات دوچرخه سواری فارس، همچنین در آخرین برنامه حضور سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری در سفر به شیراز، دفتر سایکل توریسم سهر ملی دوچرخه سواری در این کلانشهر به همت شهرداری شیراز و هیات دوچرخه سواری فارس در بازار وکیل و با هدف تقویت گردشگری با دوچرخه راه‌اندازی شد.
 
محمدجواد کشاورز، رئیس هیات دوچرخه سواری فارس در حاشیه این مراسم بیان کرد: امروز با حمایت شورا و شهرداری شیراز، عنوان شهر ملی دوچرخه به شیراز رسید.
 
او با ابراز امیدواری از اینکه مطالبه مردمی در حوزه حمل و نقل سبز و پاک گسترش یابد، گفت: به زودی فضایی برای دفتر سایکل توریسمي شهر ملی دوچرخه در شیراز ایجاد خواهد شد.
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1019 کلیک ها  سه شنبه, 07 بهمن 1399 22:01
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا