چاپ کردن این صفحه

رئیس کمیته مینی فوتبال فارس معرفی شد

رئیس کمیته مینی فوتبال فارس معرفی شد
   
رئیس کمیته مینی فوتبال فارس معرفی شد |||| ||||

مهدی پاک فطرت به عنوان سرپرست کمیته مینی فوتبال این استان منصوب شد. 

 
به گزارش راستین آنلاین به نقل از روابط عمومی هیئت ورزش های همگانی فارس طی حکمی از سوی رئیس هیات ورزشهای همگانی فارس آمده است، مهدی پاک فطرت به عنوان اولین مسئول کمیته مینی فوتبال استان فارس منصوب شد. 
 
مینی فوتبال جدید ترین رشته ورزشی زیر مجموعه فدراسیون ورزش های همگانی است که پیش بینی میشود در آینده ای نزدیک مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. 
 
مهدی پاک فطرت، سرپرست کمیته مینی فوتبال گفت:رشته جذاب و مفرح مینی فوتبال از سال ۲۰۰۸ به صورت یک فدراسیون مستقل جهانی شروع به کار کرده که طی این سال ها و از سال ۲۰۱۵ تا به امروز ۳ دوره مسابقات جام جهانی مینی فوتبال برگزار کرده است. و در ایران از چند ماه پیش به طور رسمی بعنوان انجمن تحت حمایت فدراسیون ورزش های همگانی قرار گرفت. 
 
پاک فطرت افزود: تفاوت این رشته ورزشی با فوتبال فقط در سایز زمین است که ابعاد استاندارد آن ۳۰ در ۵۰ می باشد و تمامی قوانین آن برگرفته از رشته فوتبال چمنی است. 
 
وی ادامه داد: ایران بعنوان ۱۴۱ امین کشور جهان در آینده نزدیک به فدراسیون جهانی این رشته ملحق شده که این مهم با همتِ جناب کریم مقدم رئیس انجمن مینی فوتبال کشور در حال انجام است و امید می رود ایران بتواند در جام جهانی ۲۰۲۱ که با توجه به کرونا به تعویق افتاده شرکت کند. 
 
سرپرست کمیته مینی فوتبال فارس افزود رشته جذاب مینی فوتبال با توجه به ماهیت همگانی و قهرمانی بودن می تواند جایگا والایی در بین رشته های ورزشی داشته باشد و از هر رده سنی میتواند مخاطبین چشمگیری به خود جذب کند و بعنوان یکی رشته ها پر طرفداردر بین رشته های ورزشی همگانی و قهرمانی شناخته شود. 
 
پاک فطرت که خود بیش از ۷ سال سابقه مدیریت در بخش های مختلف فدراسیون همگانی و هیات فارس را دارد در ادامه از ارائه برنامه راهبردی مدون جهت پیشبرد و معرفی این رشته نوپای ورزشی در فارس و کشور خبر داد که میتواند جایگاه فارس را در بین استان های مطرح و فوتبالی کشور بالا نگه دارد.
فدراسیون ورزش های همگانی دارای ۶۰ رشته ورزشی می باشد که مینی فوتبال با توجه به ماهیت همگانی و قهرمانی بودن جدیدترین رشته ورزشی این فدراسیون است .
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
899 کلیک ها  پنج شنبه, 02 بهمن 1399 09:27
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

موارد مرتبط