چاپ کردن این صفحه
  • با حضور ۶۱ شرکت کننده:

مسابقه استانی تایم تریل کوهستان ویژه بانوان در فارس برگزار و نفرات برتر اعلام شدند

مسابقه استانی تایم تریل کوهستان ویژه بانوان با حضور ۶۱ شرکت کننده در فارس برگزار شد.

 
به گزارش راستین آنلاین فریبا خالدی؛ معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان فارس ظهر جمعه ۱۲ دی در آیین پایانی این مسابقه که در بام سبز شیراز برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطميه و سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی، بیان کرد: وجود ۶۱ شرکت کننده در این مسابقه نشان از تلاش و همکاران هیات دوچرخه سواری استان دارد.
 
فرانک پرتو آذر، قهرمان دوچرخه سوار ملی نیز در این مراسم با ابراز خرسندی از استقبال بالای زنان دوچرخه سوار در مسابقه تایم تریل کوهستانی استان فارس، خاطرنشان کرد: این اتفاق در کشور خاص است و شاهد چنین استقبالی در دیگر شهرهای کشور نبوده‌ایم.
 
او گفت: امید است فارغ از نتیجه، بانوان دوچرخه سوار با تلاش و پشتکار این حرفه ورزشی را ادامه دهند.
 
بنابراین گزارش، دوچرخه سواران از شهرستان‌هاي سپیدان، فیروزآباد، اوز، فسا، کازرون و شیراز در این مسابقه به طول ۳ کیلومتر در بام سبز شیراز رکاب زدند.
 
 
در پایان این مسابقه، خانم‌ها فاطمه عباسی از شهرستان کازرون، نگار کریمی از شهرستان فسا و فاطمه قاضی‌زاده از شهرستان اوز به ترتیب رتبه اول تا سوم این مسابقه در رده سنی زیر ۱۸ سال را به خود اختصاص دادند.
 
همچنین در رده سنی بالای ۱۸ سال خانم‌ها فاطمه یوسفی از شیراز، سمیرا میری از شیراز و پانیا رخ بخش از شیراز عنوان اول تا سوم مسابقه استانی تایم تریل کوهستان را کسب کردند.
 
گفتنی است با مشخص شدن نفرات برتر؛ حکم، مدال و جوایز نقدی و غیرنقدی به آنها اهداء شد.
 
 
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
819 کلیک ها  جمعه, 12 دی 1399 16:55
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

موارد مرتبط