تلاش بهزیستی فارس برای پاسخگویی به درخواست ها و مراجعین در بستر اینترنت و به صورت الکترونیکی

راستین آنلاین :معاون پشتیبانی اداره کل بهزیستی فارس از پیگیری و تلاش بهزیستی فارس برای پاسخگویی به درخواست ها و مطالبات مراجعین در بستر اینترنت و به صورت الکترونیکی خبر داد. 

 
سائلی با بیان اینکه پاسخگویی الکترونیکی با هدف ایجاد شرایط مناسب دورکاری پرسنل در شرایط کرونا و کاهش تردد مراجعین و جامعه هدف به اداره کل صورت می گیرد، اظهار داشت : در طول 6 ماه گذشته تلاش کردیم با تسهیل در روند فعالیت های مالی فرهنگ و رفتار سازمانی را تغییر دهیم. 
 
او برنامه ریزی مالی و ابلاغ بودجه یکساله ادارات شهرستان ها را در ابتدای سال و برقراری عدالت نسبی در توزیع هزینه های جاری ادارات شهرستان ها بر اساس تعداد پرسنل، متراژ زمین و... را از اقدامات موثر در حوزه انضباط مالی عنوان و تصریح کرد : مدیریت مالی سال 98 و تامین کسری اعتبارات سال گذشته باعث شد تا در سال جاری مشکلات کمتری در حوزه مالی داشته باشیم.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
888 کلیک ها  پنج شنبه, 27 شهریور 1399 13:38
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا