محمد صادق کشفی نژاد با بیان اینکه کارشناسان سامانه 1480 بهزیستی به شکل تلفنی به مردم و خانواده ها مشاوره رایگان می دهند، اظهار داشت : این سامانه در روزهای قبل از شیوع کرونا از ساعت 8 صبح تا 8 شب پاسخگوی تماس های مردمی بود که در ایام کرونا و در راستای تسهیل امور مردم، ساعت فعالیت آن تا ساعت 12 شب افزایش یافت.
وی با بیان اینکه کارشناسان پاسخگو در سامانه 1480 دارای مدارک فوق لیسانس و دکترای روانشناسی هستند، خاطر نشان کرد :آمار تماس کرونا در 6ماهه اول سال 99 با خط 1480 در حدود 12998 تماس مشاوره ایی بوده است.