راه اندازی سامانه پیگیری فعالسازی سیمکارتهای سرپرست خانوار
راستین آنلاین:همراه اول به منظور تسهیل فعالسازی سیمکارتهای ارسالی به سرپرستان خانوار، سامانه پیگیری راه اندازی کرد.
در پی ارسال سیمکارتهای رایگان سرپرست خانوار توسط شرکت پست و با توجه به اینکه به لحاظ قانونی و برای جلوگیری از تخلفات و سوء استفاده های احتمالی، اپراتور می بایست منتظر دریافت تاییدیه احراز هویت و وصول سیمکارت به دست شخص ثبت نام کننده از جانب شرکت پست باشد و سپس اقدام به فعالسازی سیمکارت کند، اپراتور اول سامانه ای جهت تسهیل این فرایند راه اندازی کرد.
سرپرستان خانوار که سیمکارت رایگان خود را دریافت کرده ولی هنوز سیمکارت شان فعال نشده است، می توانند جهت اعلام این موضوع به پرتال همراه اول بخش «پیگیری سیم کارت رایگان»، مراجعه و عدم فعال بودن سیمکارت خود را اعلام کنند.
اپراتور موارد دریافتی را به شرکت پست جهت تسریع در اعلام وضعیت ارسال و پس از دریافت تاییدیه نسبت به فعالسازی آنها اقدام خواهد کرد.
فرآیند تحویل و فعالسازی سیمکارت سرپرستان خانوار، بدین صورت است که پس از دریافت سیمکارت و احراز هویت مشترک توسط مامور پست، این شرکت تحویل سیمکارت را به اپراتور اعلام کرده و پس از آن اپراتور نسبت به فعالسازی آن اقدام می کند و برای فعالسازی سیمکارت نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر خدماتی نیست.
منتشرشده در
اجتماعی
برچسبها
بیشتر بخوانید 101
نظر دادن
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.