راه‌اندازی کرسی تلاوت قرآن در ۱۷۰ محله شیراز

راه‌اندازی کرسی تلاوت قرآن در ۱۷۰ محله شیراز
   
راه‌اندازی کرسی تلاوت قرآن در ۱۷۰ محله شیراز |||| ||||

  رئیس کمیته مسجدمحوری و محله‌محوری شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه راه‌اندازی دارالقرآن یا مهد قرآن در تمام ۱۷۰ محله شیراز در دستور کار قرار دارد، گفت: این کار از خردادماه جاری عملیاتی خواهد شد.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین : محمدرضا هاجری گفت: به‌منظور ترویج و گسترش و ایجاد محافل انس با قرآن در محلات و مساجد شهر مقدس شیراز، اولین جلسه هماهنگی و همدلی و همکاری با حضور مسئولان امور قرآنی مرکز رسیدگی به امور مساجد، اوقاف، سازمان تبلیغات اسلامی، دارالقرآن شاهچراغ (ع)، مشاوره قرآنی استانداری، مؤسسه قرآنی ثارالله (ع) و دارالقرآن سپاه و تعدادی از فعالان مردمی برگزار شد.

او گفت: در این نشست مقرر شد در مرحله اول، تعدادی از حافظان و قاریان قرآن مشخص و از طریق روابط عمومی‌های مناطق یازده‌گانه شهرداری، در مساجد و محلات محافل انس با قرآن را گسترش دهند.

هاجری گفت: بنا شد از راه‌اندازی کودکستان‌های قرآنی در تمامی مساجد و حسینیه‌ها حمایت صورت گیرد، جلسات قرآنی منازل در محلات حمایت و تقویت شوند و از قاریان و حافظان قرآن شیراز طی مراسمی تجلیل به عمل آید.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه برای تربیت و آموزش حافظان و قاریان قرآن باید بسترسازی شود، گفت: راه‌اندازی دارالقرآن یا مهد قرآن در تمامی ۱۷۰محله شیراز در دستور کار قرار دارد تا از خردادماه جاری توسط فعالان قرآن گام به گام عملیاتی شود.

هاجری با بیان اینکه هدف ما ارتقای میزان حافظان و قاریان قرآن و معارف قرآنی متناسب با جایگاه سومین حرم اهل بیت (ع) است، گفت: مساجد و حسینیه‌ها باید محور پایگاه‌های انس با قرآن قرار گیرند و ضرورت دارد شورا و شهرداری شیراز با تمامی ظرفیت پای کار آمده تا از طریق فعالان قرآنی ترویج و گسترش فعالیت‌های قرآنی را مردمی و از آن‌ها حمایت کند.

انتهای پیام /  108
142 کلیک ها  یکشنبه, 07 خرداد 1402 10:41
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا