فراهم شدن زمینه نوسازی ناوگان تاکسیرانی شیراز

  عضو و رئیس کمیته حمل و نقل شورای شیراز اعلام کرد که با همکاری مدیریت شهری، زمینه نوسازی ناوگان تاکسیرانی این کلانشهر فراهم شده است.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین : مصطفی کیانی‌رحیمی چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت به خبرنگاران گفت: با تلاش و پیگیری شورای اسلامی شهر و تامین بودجه توسط شهردار، زمینه نوسازی ناوگان تاکسیرانی کلانشهر شیراز فراهم شده است.

او گفت: در چند سال اخیر هیچگونه نوسازی و تبدیل به احسن تاکسی به صورت کشوری انجام نشده و این تاخیر فرسودگی و گاها از کارافتادگی تاکسی‌ها و به تبع آن، بروز مشکلات و معضلاتی برای رانندگان و مسافران را به همراه داشته است.

کیانی‌رحیمی با بیان اینکه هزینه نوسازی ناوگان به ازای هر دستگاه خودرو، ۲۵۰ میلیون تومان برآورد شده است، گفت: از کل این مبلغ ۱۵۰ میلیون به شکل وام بانکی آماده ارائه شده و ۱۰۰ میلیون تومان نیز در قالب کمک بلاعوض از سوی مدیریت شهری به رانندگان متقاضی واجد شرایط تعلق می‌گیرد.

او با تاکید براینکه بودجه نوسازی ناوگان تاکسیرانی شیراز توسط طرف شورا و شهرداری مصوب و تامین شده و ارتباطی به نوسازی کشوری ندارد، گفت: شهردار محترم شیراز با همراهی مطلوب مصوبه شورای شهر را اجرایی و تامین کمک بلاعوض ۱۰۰ میلیون تومانی و پرداخت دو قسط از اقساط وام بانکی متقاضیان را تقبل کرده است.

کیانی‌رحیمی خاطرنشان کرد: شهرداری به‌زودی ثبت نام از دارندگان تاکسی را براساس مدل (سال ساخت) و به صورت ساختاری و با توجه به فرسودگی و مدل خودرو آغاز می‌کند و دعوت مالکان برای انجام فرآیند از طریق ارسال پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود.

عضو شورای شیراز با بیان اینکه نوسازی ناوگان تاکسیرانی یکی از دغدغه‌های مهم در بهبود حمل و نقل درونشهری بوده است، گفت: رسیدگی به مطالبات رانندگان تاکسی و بهبود شرایط معیشتی و درآمدی آنان از نظر مدیریت شهری اولویتی مهم و موثر بر ارتقاء کیفیت خدمات حمل و نقلی است.

انتهای پیام /  108
143 کلیک ها  پنج شنبه, 28 ارديبهشت 1402 11:07
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا