آغاز طرح انتظامی ترافیکی نوروز ۱۴۰۲ در استان فارس

  طرح انتظامی-ترافیکی ویژه ایام نوروز ۱۴۰۲، با حضور مسئولان نظامی، انتظامی و کشوری، با برگزاری رژه یگان‌های نمونه مشارکت کننده در این طرح، در استان فارس آغاز شد.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین : جانشین فرمانده انتظامی فارس سه‌شنبه ۲۳ اسفند در حاشیه مراسم رژه یگان‌های عملیاتی نیروهای انتظامی، امدادی و ... و آغاز طرح انتظامی-ترافیکی در این استان با اشاره به آغاز طرح انتظامی ترافیکی نوروز ۱۴۰۲، گفت: این طرح تا ۱۴ فروردین و در تمامی معابر درون و برون شهری اجرایی می شود.

سردار یوسف ملک‌زاده خاطرنشان کرد: استان فارس با توجه به داشتن جاذبه‌های فراوان گردشگری و همچنین آثار تاریخی، در تعطیلات نوروز پذیرای تعداد زیادی از مسافران نوروزی از جای جای نقاط کشور خواهد بود.

وی ادامه داد: در این خصوص طرح انتظامی- ترافیکی در استان فارس از ۲۴ اسفند سال جاری آغاز و تا ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس افزود: این طرح در حوزه پلیس راه از طریق ۲۲ پاسگاه پلیس راه، ۲ پایگاه جاده ای و روزانه بیش از ۱۹۰ تیم گشت و نزدیک به ۴۵۰ نیرو اجرایی خواهد شد.

ملک زاده افزود: در حوزه پلیس راهور نیز تعداد ۲۲ ایستگاه پلیس راهور، ۱۰۷ گشت خودرویی، ۱۱۲ گشت موتورسوار و روزانه ۵۹۰ نیرو بکارگیری خواهند شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: مردم عزیز استان فارس لایق ارائه بهترین خدمات هستند و همه دستگاه ها و نهادهای مربوطه باید ضمن خدمت رسانی مطلوب به مردم در این خصوص، در راستای پیشگیری از وقوع تصادفات و کاهش آن با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

ملک زاده با اشاره به اینکه باید از ظرفیت های موجود به نحو احسن در این راستا استفاده کرد، افزود: هر یک نفر با اقدامات خوب و جهادی خود می تواند از وقوع یک حادثه رانندگی جلوگیری و باعث نجات جان یک انسان شود که این موضوع بسیار ارشمند است.

وی از کلیه سازمان های مرتبط با امر ترافیک و امداد و نجات جاده ای که همکاری و تعامل بسیار مناسبی با پلیس داشتند، تقدیر و تشکر کرد و گفت: امیدواریم با این تعامل و همکاری مناسب، شاهد کاهش حوادث رانندگی در محورهای مواصلاتی استان فارس باشیم.

در این مراسم، به تعدادی از اعضای وابسته پلیس راهور استان فارس لوح سپاس اهدا و از تلاش‌های آنان قدردانی شد.

انتهای پیام /  108
228 کلیک ها  چهارشنبه, 24 اسفند 1401 07:54
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا