محور فیروزآباد - جم ۱۸ اسفند باز می‌شود

  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس اعلام کرد که جاده فیروزآباد-جم روز ۱۸ اسفند، باز خواهد شد.

جاده فیروزآباد-جم، یکی از محورهای شریانی اتصال دهنده بین استان‌های فارس و بوشهر، از انتهای دی و با هدف اصلاح، بهینه‌سازی و نوسازی، مسدود و اعلام شد حداکثر تا ۴۵ روز، امکان تردد مجدد در این بزرگراه پرتردد، فراهم می‌شود.

به گزارش  راستین آنلاین :  خرابی‌های فراوان در بخش‌های مختلف آسفالت این محور شریانی، به دلیل شرایط جغرافیایی خاص و حجم بسیار بالای تردد و عبور و مرور خودروهای سنگین، اعلام شده بود.

بنابر اعلام راهداری فارس، پروژه تثبیت، لکه‌گیری و روکش آسفالت با هدف اصلاح رویه راه، ارتقاء ایمنی و افزایش سطح سرویس به کاربران جاده‌ای با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان آغاز شد و هم‌اکنون نیز با بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال طی مراحل پایانی است.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس در تازه‌ترین اخبار خود اعلام کرده است که با اتمام این پروژه و برقراری مجدد ترافیک در این محور ترانزیتی از پنج شنبه ۱۸ اسفندماه، شاهد افزایش کیفیت سطح سرویس به کاربران جاده‌ای و ارتقاء ایمنی در تردد خواهیم بود.

انتهای پیام /  108
155 کلیک ها  دوشنبه, 15 اسفند 1401 10:04
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا