مراکز درمانی فارس در ایام نوروز آماده خدمت‌رسانی

  رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر آمادگی و خدمت‌رسانی در روزهای پایانی سال و ایام نوروز ۱۴۰۲ تاکید کرد و گفت: مراکز بهداشتی درمانی با تمام توان در روزهای پایانی سال و ایام نوروز در خدمت مردم و مسافران نوروزی است.

سید وحید حسینی در نشست هم‌اندیشی با رئیس دانشکده پزشکی، مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه و رؤسای بیمارستان‌های شیراز با قدردانی از فعالیت گروه‌های آموزشی و همکاری مستمر با مجموعه دانشگاه، گفت: تامین و حفظ سلامت، یک کار گروهی و جمعی است و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز با انسجام و همبستگی بیش از پیش در مسیر خدمت به مردم گام برمی‌دارد.

به گزارش راستین آنلاین  به نقل از علوم پزشکی شیراز، حسینی افزود: چرخه ارائه خدمات سلامت در فارس مرهون تلاش شبانه روزی تمام کارکنان در واحدهای مختلف دانشگاه در اقصی نقاط استان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه مراکز بهداشتی درمانی با تمام توان در روزهای پایانی سال و ایام نورز ۱۴۰۲ در خدمت مردم و مسافران نوروزی است، ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده در حال حاضر کمبودی در زمینه ملزومات پزشکی و داروهای اساسی و موردنیاز بیمارستان ها نداریم.

حسینی با اشاره به افزایش بیماران تنفسی سرپایی در مراکز درمانی طی روزهای گذشته، اضافه کرد: ارائه خدمات به مردم مانند روزهای شیوع کروناویروس، به درستی و بر اساس نیاز در ایام نوروز نیز ادامه دارد.

او عنوان کرد: بر اساس پیش‌بینی و برنامه‌ریزی‌های لازم در قطب‌های درمانی شهرستان‌ها، تمام خدمات درمانی تخصصی مورد نیاز بیماران در بیمارستان‌های شهرستان‌های قطب با حضور متخصصان در ایام نوروز ارائه می‌شود تا بار مراجعه بیماران به مراکز درمانی شهر شیراز کاهش یابد.

سید حسام‌الدین نبوی‌زاده، رئیس دانشکده پزشکی شیراز نیز با بیان اینکه برنامه گروه‌های آموزشی برای ایام نوروز با هماهنگی مدیران گروه‌ها تدوین و ارسال شده است، ابراز امیدواری کرد که گروه‌های آموزشی با تمام توان در ایام نوروز در کنار سایرمجموعه‌های دانشگاه در خدمت مردم است.

دکتر محمدجواد مرادیان، مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال و در پیش بودن چهارشنبه آخر سال و حوادث احتمالی چهارشنبه سوری، آمادگی و خدمت رسانی ویژه در مراکز درمانی و اورژانس ۱۱۵ در چهارشنبه آخر سال را اعلام کرد.

انتهای پیام /  108
144 کلیک ها  چهارشنبه, 10 اسفند 1401 10:15
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا