برپایی نمایشگاه جهاد تبیین در اداره کل بهزیستی فارس

 نمایشگاه جهاد تبیین از عملکردهای اداره کل بهزیستی فارس در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی در بهزیستی فارس برگزار شد. 


منصوره خسروبیگ راستین آنلاین:عبدالرحمن سلیم حقیقی مشاور مدیر کل بهزیستی فارس و دبیرکارزار رسانه ای برگزاری نمایشگاه جهاد تبیین بهزیستی فارس بیان داشت:این نمایشگاه با شعار جهاد تبیین-امید آفرینی، در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری، به همت روابط روابط عمومی و معاونت های تخصصي بهزیستی فارس برگزار گردیده است و از ۲۰ بهمن ماه تا پایان اسفندماه در محل اداره کل بهزیستی دایر می باشد.او در ادامه افزود :هدف از این نمایشگاه که خدمات و عملکرد مقایسه ای و آماری بهزیستی فارس در سال جاری را به تصویر کشیده است، عمل به فریضه جهاد تبیین،روشنگری و امیدآفرینی در جامعه هدف بهزیستی فارس است.مشاور مدیر کل بهزیستی فارس تصریح کرد این نمایشگاه مورد بازدید معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور نیز قرار گرفته و با استقبال مسئولین استانی و همکاران بهزیستی فارس همراه بوده است.
انتهای پیام /  108
206 کلیک ها  دوشنبه, 08 اسفند 1401 16:39
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا