استاندارد خدمات پس از فروش اجرایی می‌شود

  مدیرکل استاندارد فارس گفت: اجرای استاندارد خدمات به مشتریان و ضمانت لوازم خانگی انرژی‌بر در دستور کار این سازمان در سطح ملی قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود سال آینده، اجرای آن اجباری شود.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :محمدمهدی رزمجو چهارشنبه ۳ اسفند به خبرنگاران گفت: براساس مصوبات یکصد و شانزدهمین نشست شورای عالی استاندارد که ۵ آذر ۱۴۰۱ با حضور رئیس‌جمهور و سایر اعضای این شورا برگزار شد، از سوی دکتر رئیسی، مصوبه اجرای استاندارد خدمات پس از فروش، برای اجرا به دستگاه‌های عضو شورای‌ عالی استاندارد و این سازمان ابلاغ شد.

مدیرکل استاندارد فارس خاطرنشان کرد: براساس این مصوبه، استاندارد ملی خدمات به مشتریان و ضمانت لوازم خانگی انرژی بر اجباری شده است.

رزمجو افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد بیشترین میزان شکایت‌ها از تولیدات داخلی مربوط به خدمات پس از فروش و در بعضی موارد مربوط به خدمات نامطلوب ارائه شده بعد از فروش محصولات بوده و به همین دلیل استاندارد آن کالاها دچار خدشه شده است.

این مقام مسئول گفت: شرایط خاص اقتصادی این روزها و  افزایش قیمت لوازم خانگی به ‌ویژه هزینه‌هایی که خانوارها در این زمینه متقبل می‌شوند، سبب شد تا سازمان ملی استاندارد ایران خود را مکلف به ورود در حوزه استاندارد خدمات پس از فروش و اجباری شدن آن بداند و واحدها نیز مکلف شوند که این استاندارد را رعایت کنند.

انتهای پیام /  108
134 کلیک ها  چهارشنبه, 03 اسفند 1401 14:35
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا