بسیج مهندسین در نظارت بر تخلفات عمرانی همراهی کند

بسیج مهندسین در نظارت بر تخلفات عمرانی همراهی کند
   
بسیج مهندسین در نظارت بر تخلفات عمرانی همراهی کند |||| ||||

استاندار فارس با تاکید براینکه می بایست مقابل تخلفات در حوزه ساخت و ساز استان ایستادگی کرد، گفت: بسیج می تواند در این حوزه همکاری کند؛ سازوکار مقابله با تخلفات ساخت و ساز استان تدوین و ارائه شود.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین : دکتر محمدهادی ایمانیه در دیدار با محسن قنادزاده، مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور، با تاکید بر اینکه همواره از نیروهای جهادی و پای کار انقلاب استقبال می کنیم، گفت: بسیج مهندسین عمران و معماری استان، برای حل مشکلات تعاونی های مسکن وارد عمل شوند.
استاندار فارس با تاکید براینکه می بایست در مقابل تخلفات در حوزه ساخت و ساز استان ایستادگی کرد، افزود: بسیج می تواند در این حوزه همکاری نماید؛ سازوکار مقابله با تخلفات ساخت و ساز استان تدوین و ارائه شود.
دکتر ایمانیه به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه های مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: این سیاست ها برای اجرایی شدن تدوین می شود؛ برای به نتیجه رسیدن آن ها نیازمند مدیران باورمند هستیم لذا درصد عمده‌ ای از کار ما، انتخاب صحیح افراد است.
نماینده عالی دولت در فارس خواستار استفاده از گروه های دانشجویی در ارائه خدمات به روستاها و همکاری در امورات نظارتی شد و تصریح کرد: اصلی ترین هدف استفاده از این قشر، ساخته شدن جوانان و دانشجویان از بعد معنوی، مدیریتی و فرهنگی است.
استاندار فارس خواستار همکاری بسیج مهندسین استان در طرح نهضت ملی جهش مسکن شد و اظهار داشت: بسیج مهندسین تعداد گروه های ناظر را افزایش دهد و پروژه های در دست احداث مسکن را از جنبه‌ی کیفیت در ساخت و معماری ارزیابی کند.
وی استفاده از معماری اسلامی و نوع ارتباط بین منازل را یکی دیگر از جنبه های قابل ارزیابی در پروژه های نهضت ملی مسکن عنوان کرد و افزود: دقت در ساخت مسجد، کتابخانه، درمانگاه و زمین ورزشی همزمان با احداث منازل مسکونی طرح جهش ملی مسکن با حساسیت خاص توسط بسیج مهندسین رصد و ارزیابی شود.

انتهای پیام /  108
173 کلیک ها  دوشنبه, 01 اسفند 1401 10:16
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا