آغاز طرح ویژه عملیاتی پلیس برای مبارزه با سرقت در فارس

  همزمان با ۶ استان کشور، طرح ویژه عملیاتی پلیس برای مبارزه با سرقت در استان فارس آغاز شد.

راستین آنلاین : فرمانده انتظامی فارس در حاشیه آغاز این طرح در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به دغدغه‌ای مردم در سطح کشور در رابطه با سرقت‌هایی که انجام می‌شود و سارقینی که امنیت مالی و جانی مردم را خطر می‌اندارند، دارند، فرمانده نیروی انتطامی کشور فرمانی را مبنی بر مبارزه ویژه با سارقین و مال خران صادر کرد.

سردار رهام بخش حبیبی با یادآوری اینکه فرمان آغاز این طرح، از سوی فرماندهی فراجا، طی جلسه‌ای برخط ابلاغ شده است، گفت: این طرح در شش شهرستان و مرکز فارس با قدرت اجرایی خواهد شد و برخورد شدیدی با سارقین شناسایی شده، دیگر سارقین و مالخران دنبال می‌شود.

فرمانده انتظامی فارس ضمن تاکید بر اینکه پلیس نسبت به ردیابی مالخران و سارقان با جدیت بیشتری اقدام خواهد کرد، از شهروندان درخواست کرد که توصیه پلیس برای حفظ و ارتقاء امنیت منازل، اماکن تجاری، خودرو و ... را برای تاثیرگذاری این طرح، خواستار شد.

حبیبی ابراز امیدواری کرد که با اجرایی شدن این طرح، احساس امنیت بین مردم و ناامنی بین سارقین و مالخران بیشتر شود.

فرمانده انتظامی استان فارس خاطرنشان کرد که در بدو امر ۳۰ واحد عملیاتی پلیس در شهرستان شیراز اجرای این طرح را عهده‌دار هستند.

انتهای پیام /  108
184 کلیک ها  سه شنبه, 25 بهمن 1401 14:39
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا