مبارزه با سرقت مطالبه مردم است

 معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت : مبارزه با سرقت یکی از خواسته های مهم و به حق مردم است و در این راستا پلیس برابر با قانون و خواسته مردم همه توان خود را به کار می گیرد .

 

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین : سرهنگ کاووس محمدی افزود :مشارکت مردم در تامین امنیت و پیشگیری از جرائم به ویژه سرقت نقش تعیین کننده ای در کاهش وقوع این جرم دارد.

وی تصریح کرد : در این راستا و باتوجه به افزایش مطالبات و خواسته مردم پیرامون مبارزه با سرقت ،فرماندهی انتظامی استان فارس بیش از پیش به این مهم توجه داشته و برخورد ویژه با سارقان را در دستور کار خود قرار می دهد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به لزوم تعامل و همکاری مردم و همچنین مسءول سازی نهاد ها و دستگاه های مربوطه در راستای مبارزه با سرقت ،گفت : پلیس موضوع مبارزه با سرقت را در اولویت های عملیاتی خود قرار داده است .

او ادامه داد : وظیفه پلیس ،ارتقاء احساس امنیت در جامعه است و ما به عنوان مسئولان استقرار نظم و امنیت در جامعه در مسیر خدمت به مردم و جلب رضایت عمومی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد .

انتهای پیام /  108
156 کلیک ها  سه شنبه, 25 بهمن 1401 12:08
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا