کلیات بودجه‌ سال آینده شهرداری صدرا تصویب شد

 سخنگوی شورای شهر صدرا گفت : اعضای شورای اسلامی شهر صدرا در یکصد و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر ،بررسی بودجه ۱۴۰۲ شهرداری صدرا را در دستور کار قرار داده و مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان بودجه پیشنهادی سال آینده شهرداری صدرا را تصویب کردند.


منصوره خسروبیگ راستین آنلاین:مهدی کشاورزی در این رابطه اظهار داشت: بودجه سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل ۲ برابر رشد داشته است.
وی با بیان اینکه شهرداری صدرا بودجه ۶۰۰ میلیارد تومانی را به شورا ارائه کرد، افزود: بودجه پیشنهادی شهرداری ۴۵درصد آن به هزینه‌های جاری و ۵۵ درصد نیز به پروژه‌های عمرانی اختصاص داد خواهد شد..

کشاورزی افزود : درادامه اعضای شورای اسلامی شهر صدرا با اکثریت آرا بودجه پیشنهادی شهرداری را به تصویب رساند که بزودی به شهرداري اعلام می کند.


رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر صدرا اظهار داشت : بعد از نهایی شدن بودجه پیشنهادی شورای شهر توسط فرمانداری جزئیات آن به مردم گفته خواهد شد.


 کشاورزی خاطرنشان کرد: عملیاتی کردن طرح‌ها بر اساس نیازسنجی در مناطق مختلف شهر صورت می‌گیرد و این مهم برای مردم شفاف‌سازی می شود.


این عضو شورای شهر یادآور شد؛ بودجه مصوب سال گذشته شهرداری صدرا مبلغ 300 میلیارد تومان بود، که ۵۷ درصد آن عمرانی و ۴۳ درصد را جاری به خود اختصاص داد بود. 


شایان ذکر است جلسه شورای شهر با حضور اعضای این شورا و شهردار برگزار شد.

انتهای پیام /  108
174 کلیک ها  شنبه, 22 بهمن 1401 16:11
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا