افتتاح پروژه‌های عمرانی در کوهچنار فارس

  در بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر، شماری از پروژه‌های عمرانی شهرستان کوهچنار با حضور مقام‌های ارشد استانی و محلی، افتتاح و وارد مدار بهره‌برداری شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی کوهچنار، گفت: در دهه فجر پارسال در استان فارس ۷۲۹ پروژه با اعتباری افزون بر ۶ هزار و ۶۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید که این تعداد در دهه فجر امسال به ۱۴۴۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۷ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش  راستین آنلاین  به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، اسماعیل محبی پور افزود: بیشترین پروژه های دهه فجر امسال به تریب مربوط به شهرستان های شیراز ، لارستان ، داراب ، رستم ، فسا و مرودشت است.

معاون استانداری فارس ادامه داد: همچنین در بین دستگاه های اجرایی و مجموعه های خدمات رسان نیز بنیاد مسکن ، دهیاری ها ، شهرداری ه ا، کمیته امداد ، آب و فاضلاب و جهاد کشاورزی فارس بیشترین پروژه ها را به خود اختصاص داده اند.

او گفت: از این میان ۵۶۰ پروژه مربوط به حوزه عمران شهری و روستایی، افزون بر ۱۵۰ پروژه مربوط به حوزه مسکن شهری و روستایی، ۱۵۰ پروژه مربوط به حوزه عمرانی و زیربنایی، ۱۳۷ پروژه طرح های تولیدی، صنعتی و کشاورزی، ۱۳۳ پروژه امور آب آشامیدنی، ۹۲ پروژه در حوزه راه و ۸۳ پروژه مربوط به بخش آموزشی و فرهنگی است.

در سفر معاون سیاسی استانداری فارس به شهرستان کوهچنار ۲ واحد گلخانه بزرگ مقیاس و کوچک مقیاس در نودان و تل کوشک، ساختمان اداری شرکت تعاونی عشایری شهر قائمیه، مدرسه شهید شهباز رزمجویی مظفرآباد، واحد تولیدی گاز فندک شهرک صنعتی کوهچنار و پارک جامع شهر قائمیه افتتاح شد.

همچنین در این سفر کلنگ ساخت سالن ورزشی روستای رشن آباد نیز به زمین زده شد.

به گفته مسئولان، در دهه فجر در شهرستان کوه چنار ۴۰ پروژه عمرانی به ارزش بیش ۸۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری رسیده یا می‌رسد.

معاون استاندار فارس همچنین به اتفاق فرماندار شهرستان با خانواده های شهید غلامی، شهید امینی، شهید غفوری فرد و شهید رئیسی دیدار کرد.

انتهای پیام /  108
130 کلیک ها  سه شنبه, 18 بهمن 1401 09:30
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا