افتتاح ۴ طرح تولیدی در شیراز

افتتاح ۴ طرح تولیدی در شیراز
   
افتتاح ۴ طرح تولیدی در شیراز |||| ||||

  همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، ۴ طرح تولیدی که توسط بخش خصوصی و با سرمایه‌گذاری ۳۴۰۰ میلیارد ریال، اجرا شده است، با حضور مسئولان در شیراز افتتاح شد.

صبح یکشنبه ۱۶ بهمن و با حضور استاندار، رئیس سازمان صمت و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و جمعی از مسئولان استان فارس، طرح‌های تولیدی شامل تولید نان صنعتی، تولید نئوپان، تولید نوار آبیاری و تولید کارتن، در شهرستان شیراز افتتاح شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در حاشیه برنامه‌های افتتاح این طرح‌ها به خبرنگاران گفت: امروز شاهد افتتاح چهار طرح تولیدی هستیم که با سرمایه‌گذاری ۳۴۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی و با زمینه‌سازی اشتغال ۲۴۰ نفر، در شیراز هستیم.

حمیدرضا ایزدی گفت: یکی از این طرح‌ها، خط تولید واحد نان صنعتی و انواع شیرینی با ۲۰۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بود که با راه‌اندازی آن برای ۱۰۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است.

او با بیان اینکه طرح یاد شده ظرفیت تولید ۴۹۵۰ تن انواع نان و ۲۲۰۰ تن انواع کیک و شیرینی را دارد، گفت: واحد تولیدی نئوپان با روکش ملامینه از دیگر طرح‌هاست که با هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری اجرا شده و ظرفیت اسمی آن۲ میلیون و ۸۰۰ هزار مترمربع نئوپان اعلام و تعداد اشتغالزایی نیز هفتاد نفر عنوان شده است.

ایزدی با یادآوری اینکه یکی از طرح‌های افتتاح شده، واحد تولید پلیمر بود، گفت: این واحد تولید کننده انواع نوار آبیاری قطره‌ای با ظرفیت اسمی ۵۰۰۰ تن در سال است که با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد ریالی اجرا شده و ظرفیت اشتغال ۳۰ نفر را ایجاد می‌کند.

این مقام مسئول، واحد تولیدی محصولات سلولزی را چهارمین طرح افتتاح شده اعلام و اضافه کرد: این طرح با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد ریالی اجرا شده و ظرفیت اسمی آن ۱۲ هزار تن کارتن اعلام شده و قرار است برای ۴۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کند.

ایزدی برلزوم توجه، حمایت و پشتیبانی از تولید و صنایع تخصصی، صنایع دانش‌بنیان و پیشرفته تاکید و اضافه کرد: توانمندسازی، رونق تولید، بالندگی و توسعه اقتصادی راه رسیدن به توسعه پایداراست بنابراین باید کُل ظرفیت‌ها  برای حمایت از تولیدکنندگان برای توسعه همه جانبه به‌کار گرفته شود.

انتهای پیام /  108
176 کلیک ها  یکشنبه, 16 بهمن 1401 11:24
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا