امسال ۵۹۰۰ انشعاب غیرمجاز برق در فارس جمع شده است

 معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با یادآوری اینکه انشعاب‌های غیرمجاز و سرقت برق از معضلات جدی است، گفت: تا پایان دی ماه امسال ۵۹۰۰ انشعاب غیرمجاز در فارس جمع شده است.


منصوره خسروبیگ راستین آنلاین:علی‌رضا اسکندری یکشنبه دوم بهمن، با بیان اینکه علیرغم پایش مداوم و برخورد قانونی و مستمر با تخلفات حوزه برق، انشعاب غیرمجاز و سرقت انرژی از معضلات صنعت برق محسوب می‌شود، به خبرنگاران گفت: این مسائل علاوه بر وارد کردن صدمات سنگین به تجهیزات شبکه توزیع، شرایط غیرایمن و مخاطره آمیزی در زمینه تامین برق و بروز حوادث انسانی ایجاد می‌کند.


اسکندری افزود: با هدف رفع شرایط غیرایمن، صیانت از حقوق عامه، کاهش تلفات و افزایش پایداری شبکه، پایش استفاده غیرمجاز از شبکه و سرقت انرژی برق در دستور کار بوده و تا پایان دی‌ماه امسال، ۵۹۰۰ انشعاب غیرمجاز جمع‌آوری و زمینه جلوگیری از هدرروی ۲۹ میلیون کیلوولت ساعت انرژی برق فراهم شده است.


معاون شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: سال گذشته نیز در مجموع ۶۶۰۰ فقره انشعاب غیرمجاز در محدوده تحت مدیریت این شرکت جمع‌آوری و از این تعداد ۶۷۰ فقره به انشعاب قانونی و مجاز تبدیل شد.


اسکندری، کاهش تلفات برق، جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی، بهبود بهره‌برداری شبکه‌های برق و افزایش رضایتمندی مشترکان را از مزایای جمع آوری انشعاب‌های غیرمجاز بیان و اضافه کرد: طی ۹ ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۲۵ درصدی در جمع‌آوری انشعاب‌های غیرمجاز و تبدیل اینگونه انشعاب‌ها به مجاز بوده‌ایم.
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با تاکید بر اینکه این شرکت آماده واگذاری انشعابات قانونی و مجاز به مشترکان جدید و رسیدگی به درخواست های تامین برق مورد نیاز متقاضیان در بخش های مختلف است، گفت: از همه مردم درخواست داریم در صورت مشاهده تخلف در زمینه انرژی موارد را از طریق راه‌های ارتباطی مختلف، اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام /  108
128 کلیک ها  یکشنبه, 02 بهمن 1401 15:32
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا