اجرای رزمایش «جهادگران فاطمی ـ حیدریون» کارگران و کارخانجات در فارس

 رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه فجر فارس از اجرای رزمایش «جهادگران فاطمی ـ حیدریون» کارگران و کارخانجات همزمان با ایام سالگرد شهادت سردار دل‌ها طی بازه زمانی 9 تا 16 دی‌ماه جاری در نقاط مختلف این استان خبر داد.


منصوره خسروبیگ/راستین آنلاین:  نوشاد نادری‌منش، رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه فجر فارس بعدازظهر امروز، 11 دی‌ماه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد سپهبد شهید قاسم سلیمانی گفت: به‌مناسبت بزرگداشت سالگرد شهادت سردار دل‌ها رزمایش «جهادگران فاطمی ـ حیدریون» به‌همت بسیجیان این قشر در سطح استان فارس در حال اجراست. 

وی، بازه زمانی رزمایش مذکور را 9 تا 16 دی‌ماه جاری اعلام کرد و افزود: این رزمایش در محورهای جهاد تبیین، جهاد خدمت‌رسانی، جهاد امیدآفرینی، گفتمان اقتصاد مقاومتی، آموزش و توانمندسازی تولیدگران، ارتقای فرهنگ کار و تولید، کمک به رفع موانع تولید، کمک به ارتقا و بهره‌‍وری تولید، سازندگی، محرومیت‌زدایی، خدمات اجتماعی و پدافندغیر عامل و دفاع سایبری در حوزه کارگران و کارخانجات فارس در سطح استان در حال اجراست.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه فجر فارس با یادآوری اینکه هر کدام از این محورها همراه با ویژه برنامه‌های مختلفی در سراسر استان در حال اجرا هستند، گفت: این رزمایش در شهرک‌های صنعتی سراسر استان و واحدهای تولیدی و کارخانجات اجرا می‌شود.

نادری‌منش تصریح کرد: در این رزمایش اقداماتی نظیر جهاد تبیین شامل تبیین دستاوردها صنعتی تولیدی در فضای مجازی و سایبری؛ سازندگی و محرومیت‌زدایی شامل ساخت، مرمت و تجهیز منازل محرومین؛ توزیع بسته‌های معیشتی، خدمت درمانی رایگان کارگران و غیره؛ اقتصاد مقاومتی شامل ترویج گفتمان اقتصاد مقاومتی و برگزاری جشنواره اقتصاد مقاومتی آموزش و توانمندسازی کارگران و ارزیابان اقتصاد مقاومتی؛ کمک به رفع موانع تولید شامل عارضه‌یابی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی با اجرای میزهای خدمت و طرح در کار گروه رفع موانع تولید استان افتتاح مرکز مشاوره خانواده، حقوقی، فرهنگ کار و تولید و غیره در شهرک صنعتی شیراز و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کارخانجات با اجرای شیفت‌های ایثار توسط کارگران جهادی و غیره اجرا می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه فجر فارس یادآور شد: همچنین برنامه‌هایی نظیر تجلیل از خانواده شهدا، ایثارگران و کارگران رزمنده و بازنشستگان این قشر، اجرای برنامه‌ها و مسابقات ورزشی و غیره در قالب این رزمایش اجرا خواهند شد.

نادری‌منش در پایان با یادآوری اینکه کارگران با شرف و غیرتمند واحدهای تولیدی همچنان مقاوم و با تأسی به مکتب شهید سلیمانی در میدان اقتصاد تلاش می‌کنند، گفت: کارگران و همچنین تولیدکنندگان امروز در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند و قطعاً تلاش مضاعف آنان یکی از کلیدهای اصلی رفع مشکلات اقتصادی است.

انتهای پیام /  108
192 کلیک ها  یکشنبه, 11 دی 1401 16:47
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا