پنجمین دوره جشنواره رسانه ‌ای «ابوذر» فارس برگزار خواهد شد

 ‌‌‌‌ کشاورز گفت: پنجمین دوره جشنواره رسانه ‌ای «ابوذر» فارس برگزار خواهد شد و ۲۰ دی ماه آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره است.

 

منصوره خسروبیگ/ راستین آنلاین :  بهنام کشاورز، امروز سه شنبه (29 آذر) از برگزاری پنجمین جشنواره رسانه ای «ابوذر» در فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: این جشنواره برای هشتمین سال متوالی در سطح کشور و پنجمین سال در استان فارس برگزار می ‌شود.


دبیر پنجمین دوره جشنواره رسانه ‌ای «ابوذر» فارس ادامه داد: این جشنواره در بخش‌ های خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، یادداشت، کاریکاتور، موشن گرافیک، فیلم خبری و عکس برگزار خواهد شد.


وی با اشاره به مهمترین اهداف این جشنواره بیان کرد: فراهم کردن زمینه معرفی و حمایت از فعالیت های فاخر و آثار ارزشمند اصحاب رسانه، افزایش کمی و کیفی تولید محتوا، ایجاد فرصت نقش‌ آفرینی برای دلسوزان عرصه رسانه، شناسایی افراد رسانه‌ ای دارای مهارت های ویژه برای فعالیت در عرصه های گسترده تر، فراهم کردن زمینه پیگیری و پاسخگویی مسئولین در مورد آسیب های اجتماعی و فرهنگی و جریان‌ سازی رسانه ‌ای از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.


کشاورز ادامه داد: اصحاب رسانه فارس در جشنواره سال گذشته مشارکت فعالانه داشتند و آثار ارزشمندی در موضوعات جشنواره برای دبیرخانه ارسال کردند و امیدواریم در جشنواره امسال نیز هم در بخش استانی و کشوری شاهد درخشش اصحاب رسانه استان باشیم.


وی اعلام کرد: هر فرد در سه بخش و در هر بخش حداکثر سه اثر را برای شرکت در جشنواره می تواند ارسال کند و محورهای هفتمین جشنواره رسانه‌ ای «ابوذر» در استان، تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مکتب شهید سلیمانی،امید و نشاط آفرینی،خانواده،جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی، شیراز، شهر فرهنگ شهروندی و بانوان و مشارکت اجتماعی است.


کشاورز با اشاره به آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ‌ای «ابوذر» گفت: 20 دی ماه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ‌ای «ابوذر» است و آثاری قابلیت شرکت در جشنواره را دارد که از یک بهمن ۱۴۰۰ تا دی امسال در نشریات کشوری و استانی، خبرگزاری ‌ها و پایگاه‌ های خبری منتشر شده باشند و علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به آدرس رایانامه این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید یا به صورت فایل پی ‌دی‌ اف در شبکه‌ های اجتماعی به شماره ۰۹۲۱۴۲۹۱۵۳۲ و یا به آدرس خیابان «فردوسی»، کوچه «پروانه»، جنب سالن مجتمع فرهنگی ورزشی «شلمچه»، سازمان بسیج رسانه فارس ارسال کنند.


وی اعلام کرد: برگزیدگان این جشنواره به مرحله کشوری راه خواهند یافت و در مراسم اختتامیه مرحله استانی این جشنواره از برترین‌ های بخش‌ های مختلف با اهدای تندیس جشنواره، لوح تقدیر و هدایای نقدی تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام /  108
131 کلیک ها  سه شنبه, 29 آذر 1401 16:01
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا