توزیع 60 هزار بسته مؤمنانه شب یلدا ویژه خانواده های نیازمند استان فارس

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس از توزیع 60 هزار بسته مؤمنانه شب یلدایی با کمک خیرین و نیکوکاران و حوزه های مقاومت در مناطق محروم و کم برخوردار استان فارس خبر داد.

منصوره خسروبیگ/راستین آنلاین : اسماعیل قزل سفلی جانشین قرارگاه محرومیت زدایی سپاه فجر استان فارس در این خصوص بیان داشت: در راستای استمرار نهضت مواسات و همدلی و خدمت مومنانه قرارگاه خدمات رسانی سپاه فجر استان فارس به منظور کمک و یاری رسانی به خانواده های کم بضاعت و کم‌برخوردار با اولویت مناطق محروم، روستایی و حاشیه نشین شهرها اقدام به تهیه و توزیع بسته های مؤمنانه ویژه شب یلدای ۱۴۰۱ در استان نموده است.


رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس افزود: این طرح که با کمک خیرین، گروه های جهادی، نهادهای حمایتی، دستگاه‌های اجرایی و ... در قالب یک طرح هماهنگ و هم افزا شکل گرفته و قرار است به صورت محله محور با محوریت حوزه های مقاومت بسیج انجام شود.


قزل سفلی با اشاره به اینکه برای هر بسته شب یلدایی اعتبار ۳۰۰ هزار تومانی در نظر گرفته شده که با کمک خیرین این مبلغ ۵۰۰ هزار تومان افزایش خواهد یافت، اظهار داشت: در این طرح با همکاری پایگاه های مقاومت بیش از ۶۰ هزار بسته شب یلدایی و تهیه و توزیع خواهد شد.


وی با اشاره به اینکه این طرح به مناسبت ایام فاطمیه به نام یلدای کریمانه مزین شده است، افزود: پیش بینی می شود بیش از 309 حوزه مقاومت در این طرح مشارکت داشته باشند تا امسال نیز مانند سال های گذشته با کمک‌های خیران و نیکوکاران، گروه های جهادی و ... تا قبل از شب یلدا با تقسیم این مهربانی‌ها و سبدهای هدیه یلدایی، محفل خانواده‌های نیازمند را در این شب‌های سرد، گرما بخش باشند.  

انتهای پیام /  108
117 کلیک ها  دوشنبه, 28 آذر 1401 16:52
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا