صدا و سیمای مرکز فارس پوشش خبری مناسبی برای مردم محلات و مساجد در نظر بگیرد

عضو شورای شهر شیراز گفت: صدا و سیمای مرکز فارس به جای ۹۰ درصد پوشش خبری مسئولان، درصد مناسبی هم برای مردم محلات و مساجد در نظر بگیرد زیرا مردم، ولی نعمت ما هستند و مطالبات، توقعات و خواسته آنها باید به گوش مسئولان برسد.

 

منصوره خسروبیگ/راستین آنلاین:محمدرضا هاجری، امروز یکشنبه (29 آبان) در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: مردم شریف و بصیر و مقاوم ایران در تمامی حوادث تلخ و شیرین بیش از چهار دهه انقلاب اسلامی ایران سربلند بوده اند و اسیر جوسازی دشمنان خارجی و مهره های ستون پنجمی داخلی نخواهند شد.


عضو شورای اسلامی شهر شیراز مردم را سرمایه اجتماعی و افتخارکشور دانست و افزود: کسبه طی چند سال کرونا و تهدیدات و تحریم های دشمن آسیب دیده اند و منتظر فرصت جبران هستند و به تعطیلی کشاندن کسب و کار مردم آسیب دیده، نسخه داخلی تحریم دشمنان است که همه از آن متنفرند.
وی اضافه کرد: مردم از میلیاردها تومان خسارت وارد کردن به اموال عمومی، نازیبا کردن دیواره های شهر با شعارهای سخیف و بی ادبانه و تشویق با ایجاد آلودگی صوتی و بوق زدن هم بیزار هستند و عناصر فریب خورده باید به خودشان آمده و در زمین طراحی شده دشمنان بازی نکنند.
هاجری با تاکید بر اینکه مطالبات،توقعات و خواسته های عموم مردم امنیت است، اظهار کرد: هیچ کس بر سر امنیت مردم معامله نخواهد کرد و بهتر است با سلامت،امنیت و معیشت مردم بازی نکنند و به جای مردم آزاری، مردم داری پیشه کنند.
وی ادامه داد: به شهادت رساندن طلبه جوان مدافع حرم و جهادی شهید حجت الاسلام محمد زارع مویدی آنچنان یقه اراذل و اوباش را خواهد گرفت و آنها را زمین می زند که قادر به بلند شدن نباشند.
هاجری با اشاره به تفاوت میان اعتراض و اغتشاش بیان کرد: در حال حاضر از دل اغتشاش و فتنه و آشوب ترور بیرون آمده است و جنایت ایذه، اصفهان، شیراز، مشهد،کرمانشاه و ... نمادهای آن است و جنایات نباید تطهیر شود.
وی خواستار دیدار بزرگان و نخبگان استان فارس با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شد و گفت: مسئولان استان، طی نامه به ولی امر مسلمین همچون استان های قم، اصفهان، تبریز، همدان، مشهد، درخواست دیدار بزرگان و نخبگان استان با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را پیگیری کنند.
هاجری عضویت دوباره شیراز در هیئت مدیره اتحادیه شهرهای تاریخی جهان را افتخار و فرصتی برای کلانشهر شیراز دانست و گفت: شهرداری شیراز با وارد کردن صدها اتوبوس درون شهری به ناوگان حمل و نقل عمومی، میل و علاقه عامه مردم را به استفاده از حمل و نقل عمومی افزایش خواهد داد.
وی همچنین تاکید کرد: صدا و سیمای مرکز فارس به جای 90 درصد پوشش خبری مسئولان، درصد مناسبی هم برای مردم محلات و مساجد در نظر بگیرد زیرا مردم، ولی نعمت ما هستند و مطالبات، توقعات و خواسته آنها باید به گوش مسئولان برسد.
انتهای پیام /  108
190 کلیک ها  یکشنبه, 29 آبان 1401 21:36
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا