عذرخواهی مسئولان از ورود ماموران به دانشگاه شیراز

  به دنبال ورود غیرقانونی چند نیروی حافظ امنیت به کتابخانه خوارزمی، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس و دبیر کمیسیون دانشجویی شورای تأمین استان توضیحاتی ارائه کرد.

جواد قناعتی در این باره گفت: پیرو تعقیب یک فرد توسط نیروهای حافظ امنیت، چند نیروی مدافع امنیت وارد کتابخانه خوارزمی دانشگاه در مجاورت میدان نمازی که دانشجویان در حال مطالعه بودند، شده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، او افزود: این اقدام غیر قانونی، باعث آسیب دیدن ساحت دانشگاه و جریحه دار شدن احساسات پاک دانشگاهیان، به خصوص دانشجویان عزیز دانشگاه شیراز شده است. 

مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری فارس خاطرنشان کرد: بدون تردید همه مسئولان و به ویژه نیروهای حافظ امنیت، حفظ حرمت و رعایت شأن محیط مقدس دانشگاه را وظیفه قطعی و انکار ناپذیر خود می دانند.

قناعتی عنوان کرد: از دانشگاهیان دانشگاه شیراز به ویژه دانشجویان عزیز و خصوصا دانشجوی مورد نظر، به دلیل وقوع این رخداد تلخ و خطای انجام شده عذرخواهی می‌کنم.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
213 کلیک ها  شنبه, 28 آبان 1401 11:46
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا