اجرای یک هزار و ۲۰۰ برنامه توسط سپاه ناحیه «بقیه الله(عج)» شیراز در هفته بسیج

 بیش از یک هزار و ۲۰۰ برنامه توسط سپاه ناحیه «بقیه الله(عج)» شیراز در هفته بسیج برگزار خواهد شد.

به گزارش راستین آنلاین مجید علیپور،در نشست خبری هفته بسیج گفت: بسیج بر پایه تفکر اهل ‌بیت (ع) شکل گرفته است و یکی از پربرکت ‌ترین نهاد‌های انقلاب اسلامی به شمار می رود.

فرمانده سپاه ناحیه «بقیه الله (عج)» شیراز با اشاره به گذشتن ۴۳ سال از عمر با برکت بسیج ادامه داد: شرورترین دشمنان خدا، امروز را بسیج را دشمن خود می دانند که نشان می دهد این نهاد مردمی در مسیر درستی حرکت کرده است.

وی اضافه کرد: بسیج از زمان دفاع مقدس همواره در تمامی صحنه ‌ها، حاضر بوده و پس از دوران دفاع مقدس هم در زمینه خدمت‌ رسانی، تامین امنیت پایدار مردمی، اقدامات فرهنگی، اجتماعی و ... حضور دشاته است.

علیپور با تاکید بر اینکه حضور با بصیرت بسیج همواره توطئه ‌های دشمن را نقش بر آب می کند، بیان کرد: بسیجیان نگاه خدمت به مردم را دارد و برای کاهش مشکلات و ایجاد آرامش تا پای جان ایستادگی می کند.

فرمانده سپاه ناحیه «بقیه الله(عج)» شیراز با اعلام برگزاری بیش از یک هزار و ۲۰۰ برنامه توسط این ناحیه در هفته بسیج گفت: برگزاری نشست‌ های روشنگری و بصیرت ‌افزایی با محوریت جهاد تبیین، برگزاری ۵۲ یادواره شهدا با محوریت شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، دیدار با خانواده معظم شهدا، تهیه و توزیع بیش از سه هزار بسته‌ های معیشتی، رزمایش نذر خون، آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، برگزاری جام فوتسال دانش‌آموزی «آرتین» در شیراز و ... از برنامه‌ های هفته بسیج ناحیه «بقیه ‌الله» شیراز است.

وی اعلام کرد: سپاه ناحیه «بقیه الله» شیراز همچنین دومین رزمایش بزرگ «جهادگران فاطمی» همزمان با سراسر کشور را با حضور ۵۲ گروه جهادی این ناحیه از ۲۸ آبان به مدت یک هفته برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
161 کلیک ها  شنبه, 28 آبان 1401 11:40
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا