جلوگیری از الگو شدن مدل حاکمیت اسلامی جمهوری اسلامی در جهان از اهداف دشمنان ماست

محبی پور گفت: جلوگیری از الگو شدن مدل حاکمیت اسلامی جمهوری اسلامی در جهان از اهداف دشمنان ماست زیرا اگر ما در جهان الگو شویم، هستی نظام های سیاسی و جریان های جهان دچار چالش جدی خواهد شد.

 

به گزارش راستین آنلاین اسماعیل محبی پور،  همزمان با هفته پدافند غیرعامل در کمیسیون سایبری استان فارس در شیراز گفت: جلوگیری از الگو شدن مدل حاکمیت اسلامی جمهوری اسلامی در جهان از اهداف دشمنان ماست زیرا اگر ما در جهان الگو شویم، هستی نظام های سیاسی و جریان های جهان دچار چالش جدی خواهد شد.


معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری فارس افزود: الگو شدن مدل حاکمیت اسلام با اثبات کارآمدی نظام محقق می شود و در این راه در عرصه اقتصاد، بهداشت، کشاورزی، صنعت، امنیت، ارتباطات و ... باید به طراحی فعالیت های لازم بپردازیم.
وی اضافه کرد: برخورداری از امنیت و ایمنی لازمه موفقیت در تمام امور است و اگر امنیت نباشد اهداف پیش بینی شده محقق نخواهند شد.
محبی پور تصریح کرد: با افزایش فضای رقابتی بین کشورها اقدامات تهدیدزا هم افزایش می ‌یابند و اگر کشوری وارد عرصه رقابت نشود و مصرف کننده و دست نشانده قدرت های بزرگ باشد، میزان تهدیدات پیش روی آن کاهش می یابد.
وی ادامه داد: اما کشوری مانند ایران که توان قرار گرفتن در رتبه های اول جهان را دارد و جمهوری اسلامی که اراده کرده شان و منزلت خود را بازیابی کند، تحت لوای قوانین دینی وارد عرصه رقابت می شود در این عرصه رقابت با چالش ها و تهدیدات بیشماری مواجه خواهد شد و در زمان چالش ها و تهدیدات بسیار در مقابل کشور، موضوع ایمنی و امنیت معنا می یابد.
محبی پور با اشاره به اینکه مسیر حرکت ما در جمهوری اسلامی رو به جلو و ارتقا است، عنوان کرد: طی چهار دهه گذشته جمهوری اسلامی در مسیر پیشرفت قرار داشته و در این مسیر با چالش و تهدیدات به روز شونده و نو شونده مواجه بوده است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
281 کلیک ها  جمعه, 13 آبان 1401 17:17
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا