اختصاص تیم قضایی ویژه برای رسیدگی به پرونده حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)

حسب تاکیدات رئیس قوه قضائیه، تیم قضایی ویژه برای رسیدگی خارج از نوبت به پرونده حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (ع) اختصاص داده می شود.

 حجت الاسلام سید کاظم موسوی، امروز شنبه (۷ آبان) در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) گفت: این حادثه و هتک حرمت به آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) را به مردم ولایتمدار شیراز و سایر نقاط فارس تسلیت می گوییم.


رئیس کل دادگستری فارس افزود: دادگستری فارس تمامی ابعاد این حمله تروریستی را پیگیری می کند و حسب تاکیدات رئیس قوه قضائیه، تیم قضایی ویژه برای رسیدگی خارج از نوبت به پرونده حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (ع) اختصاص داده می شود.
وی اضافه کرد: در تفکر شیعی شهادت برترین کامیاب و والاترین مقام رستگاری است و دشمنان با این اقدام تروریستی بار دیگر عنادورزی با اسلام و انقلاب کردند اما سیل جمعیت حاضر در مراسم تشییع پیکرهای مطهر این شهدا دشمن را بار دیگر مایوس کرد.
حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: خون شهدای این حمله تروریستی مایه استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب است و شهادت نصیب بندگان خاص خدا می شوند.
وی اعلام کرد: دادگستری فارس تمام توان خود را برای شناسایی عاملان و طراحان این حادثه به کار می گیرد و مجازات قاطعانه برای آنها اعمال خواهد کرد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
189 کلیک ها  یکشنبه, 08 آبان 1401 10:21
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا