ارائه خدمات روانشناختی اجتماعی به آسیب دیدگان حادثه حرم شاهچراغ(ع)

  بهزیستی فارس از ارائه خدمات روانشناختی اجتماعی به آسیب دیدگان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) خبر داد.

محمدرضا هوشیار عصر جمعه ۶ آبان در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع)، بیان کرد: در پی بروز این حادثه تعدادی از کودکان به شهادت رسیدند ومصدوم شدند.
او ادامه داد: آرتین سرایداران، یک کودک ٥ ساله در این حادثه سه نفر از اعضای خانواده خود را از دست داد و با بستری شدن در بیمارستان نمازی، به اتفاق معاونین اداره کل بهزیستی فارس از وی عیادت کردیم.
مدیرکل بهزیستی فارس افزود: آرتین یک خواهر ٢٠ ساله دارد که در حال حاضر در تهران ساکن است و اعلام کرده که سرپرستی برادرش را به عهده خواهد گرفت.
هوشیار با بیان اینکه با خانواده او در خصوص وضعیت نگهداری آرتین صحبت کردیم، عنوان کرد: تیم مددکاری و روانشناسی بهزیستی فارس با آرتین و خواهرش در ارتباط است.
او همچنین با بیان ابنکه از آنجا که یکی از مباحث سازمان بهزیستی فارس ارائه خدمات روانشناختی است، به خدمات تیم محب که ارائه دهنده خدمات و حمایت های روانشناختی در بحران‌هاست اشاره و اعلام کرد: خدمات روانشناختی بهزیستی استان به آسیب دیدگان این حادثه ادامه دارد.
مدیرکل بهزیستی فارس گفت: رامتین اسلامی، کودک دو ساله از دیگر مصدومان این حادثه است که از ناحیه روده دچار آسیب شده و در بخش ویژه بستری است.تیم محب متشکل از ٩ روانشناس از امروز در بیمارستان‌های شهید رجایی و مسلمین در کنار رامتین و دیگر بیماران مستقر شده‌اند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
210 کلیک ها  شنبه, 07 آبان 1401 11:03
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا