دستگیری قاچاقچی سلاح در شیراز

 فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری یکی از اعضای باند قاچاق سلاح در شهرستان شیراز خبر داد.


به گزارش راستین آنلاین سردار رهام‌بخش حبیبی دوشنبه ۲۵ مهر به خبرنگاران گفت: در ادامه اجرای طرح مبارزه با سلاح و مهمات غیرمجاز، ماموران پلیس امنیت فارس از دپوی تعداد اسلحه و مهمات در یکی از باغ‌های شهرستان شیراز مطلع شدند.
حبیبی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات تخصصی فرد قاچاقچی و محل دپوی سلاح و مهمات غیرمجاز را در باغی شخصی واقع در یکی از روستاهای شهرستان شیراز شناسایی کردند.
این مقام انتظامی گفت: بعد از انجام هماهنگی با مرجع قضایی، ماموران پلیس به محل مورد نظر مراجعه کرده و طی بازرسی از این باغ ۱۲ قبضه اسلحه جنگی کلت، ۷ قبضه تفنگ پنج‌تیر شکاری، ۲۲ تیغه خشاب کلت و تعداد فشنگ کشف کردند.
حبیبی با یادآوری اینکه این باند قاچاق، سلاح را از استان‌های غربی تهیه و به شیراز منتقل و دپو کرده بود، گفت: یکی از اعضای این باند که سلاح‌ها را با هدف استفاده در اغتشاشات خریداری و دپو کرده بود، دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارجاع شده است.
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه تلاش برای دستگیری سایر اعضای این باند در جریان است، گفت: پلیس با عاملان تهیه و فروش سلاح غیرمجاز مطابق قانون برخوردی جدی خواهد داشت و از شهروندان نیز درخواست می‌شود که موارد مشکوک را به سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
515 کلیک ها  دوشنبه, 25 مهر 1401 18:50
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا