تحول و ارتقا سازمان آتش نشانی در دستور کار شورا و شهرداری

شهردار منتخب شیراز با بیان اینکه ما مسئولان شأنی جز خدمت به مردم نداریم گفت: شورائیان باید دوره باقی مانده تا پایان شورا را برای تحول و ارتقا در سازمان اتش نشانی تلاش کنند و با شعار امکانات، نیرو، رفاهیات و تجهیزات این سازمان را ارتقا دهند.

 دکتر محمد حسن اسدی در مراسم تقدیر از آتش نشانان شیراز با اشاره به تاریخچه نام گذاری روز آتش نشان گفت: مهر ماه سال ۱۳۵۹ پالایشگاه آبادان در جنگ ایران و عراق از سوی دشمن مورد حمله هوایی قرار گرفت که پس از این اتفاق آتش نشانان برای اطفای حریق وارد عمل شدند، در حین اطفای حریق بار دیگر این پالایشگاه بمباران شد و تعداد زیادی از آتش نشانان در این حادثه شهید شدند که به همین مناسبت روز هفت مهر روز آتش نشان نام گرفت.


شهردار منتخب شیراز ضمن عرض خداقوت و تشکر به آتش نشانان گفت: اجرای مانور امروز آتش نشانی به خوبی برگزار شد که این نشان دهنده آمادگی کامل آتش نشانی در حوادث است.
وی در ادامه با بیان اینکه در کل کشور تنها خدماتی قابلیت واگذاری به بهش خصوصی را ندارد آتش نشانی است افزود: این خدمات حاکمیتی است و با جان و مال و ناموس مردم سر و کار دارند و بسیار با اهمیت است.
اسدی با تاکید بر خدمات بهتر و با کیفیت تر آتش نشانی شیراز گفت: این سازمان باید در راستای بالندگی بیشتر و خدمات هر چه بهتر و با کیفیت تر تلاش کنید و تدابیر لازم را در این راستا به کار ببرد.
شهردار منتخب شیراز در ادامه به بحث ایمنی در ساختمان ها اشاره کرد و افزود: شهروندان برای پایان کار ساختمان ها به آتش نشانی مراجعه می کنند که این سازمان نباید به هیچ عنوان در دادن تاییدیه ساختمان سفارشی را قبول و یا چشم‌پوشی کند چرا که خود آتش نشانی بعدا برای اطفا حریق دچار مشکل می شود.
اسدی با بیان اینکه ما مسئولان شأنی جز خدمت به مردم نداریم گفت: شورائیان باید دوره باقی مانده تا پایان شورا را برای تحول و ارتقا در سازمان اتش نشانی تلاش کنند و با شعار امکانات، نیرو، رفاهیات و تجهیزات این سازمان را ارتقا دهند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
155 کلیک ها  دوشنبه, 11 مهر 1401 10:11
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا