شهادت تضمین کننده پایداری اسلام و انقلاب است

 فرمانده سپاه فجر استان فارس تاکید کرد که شهادت؛ تضمین کننده پایداری و ماندگاری اسلام و انقلاب اسلامی است.


سردار یدالله بوعلی در دیدار با خانواده شهید امیررضا اولادی، ضمن تبریک و تسلیت این شهید بسیجی مدافع امنیت، اضافه کرد: شهادت این جوان بسیجی گواهی بر اعتقاد، باور و دلدادگی خانواده شهید و بسیجیان به اسلام، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و انقلاب اسلامی است.
به نقل از تنویر؛ بوعلی با اشاره به نقش پُررنگ خانواده در پرورش و تربیت شخصیت شهدا، گفت: صبر، متانت و ایستادگی خانواده این شهید موجب افتخار و قوت قلب بسیجیان شد و شهادت این جوان بسیجی و خیل عظیم جوانان مومن در دفاع از انقلاب اسلامی و تامین امنیت، تضمین کننده پایداری و ماندگاری اسلام و انقلاب اسلامی خواهد بود.
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه الگوی جوانان بسیجی، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است، ادامه داد: جوانان بسیجی در راه دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی ثابت قدم بوده و محکم ایستاده‌اند.
بوعلی با اشاره به حضور گسترده مردم شیراز در راهپیمایی اعلام انزجار از اغتشاشگران، خاطرنشان کرد: امروز مطالبه مهم مردم برخورد قاطع دستگاه قضایی با اغتشاشگران و برهم زنندگان امنیت عمومی است.
به گزارش راستین آنلاین شهید امیررضا اولادی، در جریان تجمعات خیابانی توسط اغتشاشگران در شیراز به درجه رفیع شهادت نائل شد و پیکر پاک او همراه با پیکرهای مطهر ۲ شهید دوران دفاع مقدس که به تازگی تفحص و شناسایی شده بودند، تشییع و در گلزار شهدای دارالرحمه شیراز به خاک سپرده شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
199 کلیک ها  چهارشنبه, 06 مهر 1401 09:00
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا