لزوم توجه ویژه مربیان به مبانی اعتقادی و هویت ملی

  مدیرکل آموزش و پرورش فارس به همه مربیان توصیه کرد که علاوه بر ارائه محتوای درسی مربوط به هر پایه تحصیلی، به طرح مبانی اعتقادی و هویت ملی در کلاس‌های درس توجه ویژه‌ای داشته باشند.

به گزارش راستین آنلاین محمدخلیل عسکری چهارشنبه ۳۰ شهریور در ویژه برنامه روز غنچه‌ها به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید در پیش دبستانی شهید داورپناه ناحیه سه شیراز ضمن اشاره به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و جلوگیری از شیوع کرونا در جامعه گفت: هدف گذاری ما برای حضور نوآموزان در پیش دبستانی  یک و دو به ترتیب ده هزار و پنجاه هزار نفر برنامه ریزی شده است.

او با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به تدوین فلسفه کودک، افزود: سازمان تعلیم و تربیت کودک که از سن صفر تا شش سالگی را شامل می‌شود، در آموزش و پرورش تشکیل شد که در بخش آموزش ابتدایی مدیریت می‌شود. 

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به برنامه ریزی فعالیت‌ها در راستای سند تحول بنیادین عنوان کرد: اولیاء به حضور فرزندان خود در پیش دبستانی‌ها اهتمام داشته باشند.

عسکری همچنین به همه مربیان توصیه کرد که علاوه بر ارائه محتوای کلاس‌ها، به مبانی اعتقادی و هویت ملی توجه ویژه از داشته باشند.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
173 کلیک ها  چهارشنبه, 30 شهریور 1401 17:19
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا