تبادل نظر با مقامات شهری خرمشهر در حوزه گردشگری و پزشکی

شهردار منتخب شیراز طی بازدید از موکب حضرت احمدبن موسی- شاهچراغ(ع) شهرداری این کلان‌شهر گفت: بازخورد زوار اربعین حسینی در نقطه مرزی شلمچه رضایت را به همراه داشته و باید این خدمات توسعه یابد.


به گزارش راستین آنلاین ، محمدحسن اسدی شهردار منتخب شیراز در موکب حضرت احمدبن‌موسی- شاهچراغ(ع) حضور یافت.
وی در این بازدید با اظهار اینکه خادمین موکب حضرت احمدبن‌موسی- شاهچراغ(ع) عمدتا کارکنان شهرداری شیراز شامل پاکبانان، رانندگان اتوبوس، آتش‌نشانان، کارشناسان حوزه های خدمات شهری و سازمان فرهنگی اجتماعی هستند، بیان کرد: به سهم خودم از اقدامات این خادمین زوار اربعین حسینی قدردانی می‌کنم.
شهردار منتخب شیراز همچنین به تشکیل جلسه با نماینده مردم خرمشهر و آبادان در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر خرمشهر و جمعی از مقامات محلی اشاره و اظهار کرد: طی این جلسه در خصوص همکاری دوطرفه در راستای ظرفیت‌های گردشگری و قطب پزشکی شیراز تبادل نظر انجام گرفت.
اسدی با اشاره به خدمات‌رسانی هرساله شهرداری شیراز در نقطه مرزی شلمچه نیز به عنوان محور دیگر این جلسه پرداخت و گفت: این خدمات در حد خوبی انجام می‌شود و بازخورد زوار اربعین هم رضایت را به همراه داشته است.
به گفته وی؛ این خدمت‌رسانی به زوار اربعین حسینی باید توسعه یابد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
238 کلیک ها  شنبه, 26 شهریور 1401 11:26
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا