هجدهمین همایش ملی ادبیات عاشورایی در فارس برگزار می‌شود

هجدهمین همایش ملی ادبیات عاشورایی در فارس برگزار می‌شود
   
هجدهمین همایش ملی ادبیات عاشورایی در فارس برگزار می‌شود |||| ||||

 مدیرکل بهزیستی فارس از برگزاری هجدهمین همایش کشوری ادبیات عاشورایی ویژه خانواده بزرگ بهزیستی با عنوان حضرت رقیه(س) خبر داد.


به گزارش راستین آنلاین محمدرضا هوشیار دوشنبه ۱۴ شهریور در جمع خبرنگاران گفت: امسال برای هجدهمین سال متوالی همایش کشوری ادبیات عاشورایی ویژه خانواده بزرگ بهزیستی، جامعه هدف کارکنان وفرزندان و پرسنل مراکز تحت نظارت با موضوع حضرت رقیه(س) به همت هیئت فرهنگی مذهبی محبین اهل بیت(ع) اداره کل بهزیستی فارس و با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور و مسئولین استانی در شیراز برگزار می‌شود.
او عنوان کرد: ۲۹۳ اثر از ۲۱ استان کشور به دبیرخانه همایش در شیراز ارسال شده که از این تعداد ۱۹۰ اثر مربوط به رده سنی بزرگسالان و۱۰۳ اثر مربوط به رده سنی کودک و نوجوان است.
هوشیار در ادامه عنوان کرد: دبیرخانه همایش امسال برای اولین بار در خصوص آثار رده سنی کودک و نوجوان اعلام پذیرش کرده که با استقبال این رده سنی روبرو شده است.پس از اطلاع رسانی فراخوان همایش به ادارات کل بهزیستی سراسر کشور آثار به دبیرخانه همایش در بهزیستی فارس ارسال شده و ۵۱ اثر در قالب شعر و دل نوشته از سراسر کشور به عنوان آثار برگزیده منتخب شده و از منتخبین آثار برای خوانش و ارائه اثر در همایش دعوت به عمل آمده است.
او خاطرنشان کرد: این همایش در قالب هیئت و با همراهی همکاران بهزیستی فارس برگزار می‌شود و بهره مندی از سخنان عاشورا پژوه و نویسنده معاصر دکتر سنگری را در کارنامه افتخارات خود دارد.
مدیرکل بهزیستی فارس گفت: باتوجه به استقبال گسترده از این همایش و به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی همایش به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود، علاقه مندان و محبین اهل بیت(ع) با مراجعه به آدرس اسکای رومhttps://www.skyroom.online/ch/karimibeh۹۹/hamayesh می‌توانند به صورت مجازی شاهد برگزاری این مراسم معنوی باشند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
231 کلیک ها  دوشنبه, 14 شهریور 1401 22:22
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا