هرگونه افزایش خود سرانه نرخ كرايه سرویس مدارس در حال حاضر غیر قانونی است

 هرگونه افزایش خود سرانه نرخ كرايه سرویس مدارس در حال حاضر غیر قانونی است


به گزارش راستین آنلاین لطف الله شیبانی، فرماندار شیراز از عدم تصویب افزایش نرخ سرویس مدارس خبر داد و افزود: مصوبه شورای اسلامی شهر شيراز در خصوص افزایش كرايه سرویس مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۱، فعلاً در هیئت تطبیق مصوبات شورا مردود اعلام شده كه پس از اصرار شورای محترم اسلامی شهر شيراز بر مصوبه خود دائر بر افزايش كرايه ها، جهت تصميم گيری به هیئت حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شوراهای اسلامی استان ارجاع شده است.
 فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان شیراز با تاکید بر اینکه فرمانداری، افزايش كرايه را صرفاً تا حد نرخ رسمی تورم كه توسط بانك مركزی جمهوری اسلامی اعلام گرديده است، قابل قبول ميداند كه آنهم بايستی مجدداً به تصويب شورای اسلامی شهر شيراز برسد، خاطرنشان کرد: هم اكنون هرگونه افزایش خودسرانه كرايه و عقد قرارداد سرویس مدارس با مبلغي مازاد بر مبلغ قبل، در مدارس شیراز، غیر قانونی بوده و قابل پیگرد خواهد بود.
فرماندار شیراز، مسئولیت مستقیم نظارت بر حسن انجام اين امر را برعهده نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شهرستان شیراز اعلام کرد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
213 کلیک ها  دوشنبه, 14 شهریور 1401 21:37
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا