دانشجویان فارس به پیاده روی اربعین اعزام می‌شوند

 مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس از اعزام دانشجویان این استان به عراق برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی خبر داد.


به گزارش راستین آنلاین سعید یوسفی دوشنبه ۱۴ شهریور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با عنایت به آغاز عملیات فرهنگی اربعین حسینی، بسیج دانشجویی از زمان شروع این آیین بزرگ علاوه بر اینکه برای زیارت با معرفت مخاطبان دانشجو و دانشگاهی زمینه سازی کرده، به دنبال گسترش جلوه‌های زیبا از حیات طبیعی و جلوگیری از آفت‌ها و آسیب‌ها و آماده سازی بستری مناسب برای شکل گیری جهان و پذیرش حکومت مهدوی هم بوده است.
او، زنده نگه داشتن نهضت اندیشه‌ها و مواضع سید الشهدا(ع) در فضای آموزش عالی را از اهداف اجرای برنامه پیاده روی دانشجویی اربعین حسینی برشمرد و افزود: معرفت افزایی و امام شناسی دانشجویان و حفظ و تعظیم شعائر الهی در فضای آموزش عالی کشور از اهداف دیگر مراسم پیاده روی دانشجویی اربعین حسینی است.
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس با بیان اینکه هیئت‌های دانشجویی در ایام محرم و صفر و منتهی به اربعین در دانشگاه‌های این استان فعال هستند، ادامه داد: پویش‌های مجازی اربعین حسینی، تولیدات فرهنگی و رسانه‌ای، تولید محتوای آموزشی و توجیهی اربعین حسینی انجام شده است.
یوسفی همچنین از اعزام ۲۵۰۰ دانشجوی بسیجی از استان فارس به مراسم بزرگ پیاده روی اربعین حسینی در سال جاری خبر داد و عنوان کرد: تعداد ۱۵۰۰ دانشجو در قالب کاروان و ۱۰۰۰ دانشجوی بسیجی به صورت انفرادی از استان فارس به سفر اربعین اعزام می‌شوند.
او بیان کرد: موکب‌های دانشجویی برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مسیر زائران و همچنین کشور عراق برپا می‌شود.
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس، اجتماع عظیم اربعین را نمودی از خصوصیات جامعه عصر ظهور حضرت ولی عصر(عج) عنوان و خاطرنشان کرد: در استان فارس مراسم دانشجویی ویژه جاماندگان اربعین حسینی برگزار می‌شود.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
176 کلیک ها  دوشنبه, 14 شهریور 1401 11:39
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا