آغاز عملیات اجرایی مانور بررسی و رفع مشکلات ترافیکی معابر شیراز

آغاز عملیات اجرایی مانور بررسی و رفع مشکلات ترافیکی معابر شیراز
   
آغاز عملیات اجرایی مانور بررسی و رفع مشکلات ترافیکی معابر شیراز |||| ||||

 معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از آغاز عملیات اجرایی مانور بررسی و رفع مشکلات ترافیکی معابر کلان شهر شیراز از هفته دوم شهریورماه خبر داد. 

به گزارش راستین آنلاین هادی شه دوست شیرازی با بیان اینکه عملیات اجرایی مانور ترافیکی طبق برنامه اعلام شده پس از گذشت دو هفته از فاز بررسی و برداشت مشکلات معابر ، آغاز و در دستور کار قرار گرفته است، اظهار داشت : در مرحله نخست حدود ٢ هزار برداشت از ٧٠ معبر برابر شاخص های هجده گانه ترافیکی شامل خط کشی عابر پیاده، تابلو و علائم ترافیکی، ایستگاه های اتوبوس، اصلاح هندسی و...در مناطق یازده گانه شهرداری توسط کارشناسان بررسی و ارزیابی شده است. وی افزود : مستندات بررسی شده در قالب یک گزارش کامل و برنامه عملیاتی جهت اجرا و رفع مشکلات به مناطق شهرداری و اداره کل مهندسی و ایمنی معاونت حمل و نقل و ترافیک ابلاغ شده است. معاون شهردار شیراز با بیان اینکه از روز گذشته عملیات اجرایی مانور ترافیکی آغاز شده است ، تصریح کرد : طی ٢۴ ساعت گذشته یک هزار و ٢٨٨ متر طول خط کشی محوری و ۶۶٠ متر مربع خط کشی عابر پیاده در پنج منطقه از شهرداری شیراز برنامه ریزی و اجرا شده است. 
شهر برای استقبال از مهر و بازگشایی مدارس آماده می شود
شه دوست شیرازی با اشاره به اینکه رفع مشکلات ترافیکی با جدیت همراه با نظارت و ارزیابی اقدامات اجرایی پیگیری خواهد شد ، بیان داشت : آماده سازی شهر برای استقبال از مهر ماه و بازگشایی مدارس در قالب مانور ترافیکی پیش بینی و در اولویت اجرا قرار دارد. وی از تشکیل ستاد استقبال از مهر در معاونت حمل و نقل و ترافیک خبر داد و خاطر نشان کرد : تمهیدات مختلفی ویژه سال تحصیلی جدید شامل ایمن سازی معابر مقابل مدارس، کاهش مشکلات ترافیکی هفت نخست مهرماه، برنامه های آموزشی و... پیش بینی شده است که بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
199 کلیک ها  یکشنبه, 13 شهریور 1401 14:59
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا