مردم درخواست دریافت و تمدید گذرنامه خود را به روزهای منتهی به اربعین موکول نکنند

مردم درخواست دریافت و تمدید گذرنامه خود را به روزهای منتهی به اربعین موکول نکنند
   
مردم درخواست دریافت و تمدید گذرنامه خود را به روزهای منتهی به اربعین موکول نکنند |||| ||||

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس از مردم درخواست کرد برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین،دریافت و تمدید گذرنامه خود را به روزهای منتهی به اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) موکول نکنند.

به گزارش راستین آنلاین سرهنگ حمید افرامن روز پنجشنبه در این باره گفت: با توجه به افزایش درخواست دریافت گذرنامه نسبت به سال های گذشته و افزایش ترافیک کاری، زائران از موکول کردن دریافت یا تمدید گذرنامه خود به روزهای آخر منتهی به مراسم اربعین حسینی(ع) خودداری کنند.


وی ادامه داد: با توجه به راه اندازی نرم افزار پلیس من، متقاضیان گذرنامه جهت پیگیری اخذ گذرنامه و آگاهی از مراحل صدور و دریافت بارکد پستی نسبت به نصب و استفاده از نرم افزار مذکور اقدام کنند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس گفت: با توجه به اینکه برخی ازسایت های غیررسمی و غیرمجاز با اهداف مجرمانه یا کلاهبرداری برای ثبت نام اربعین ایجاد می شود از زائران درخواست کرد، برای ثبت نام به دفاتر مجاز و مورد تایید سازمان حج و زیارت و یا از طریق سامانه سماح به آدرس samah.haj.ir مراجعه کنند و ازارائه مدارک هویتی ازقبیل گذرنامه به افراد غیرمسئول خودداری کرده یا تصویر مدارک خود را در سایت‌های غیرمجاز و مشکوک بارگذاری و ارسال نکنند.
افرامن اظهار داشت: شهروندان در صورت فقدان گذرنامه و جهت جلوگیری از سوء استفاده از مدارک مسافرتی خود سریعا از طریق نرم افزار "پلیس من " نسبت به ثبت فقدان اقدام کنند و در صورت هر گونه کلاهبرداری اینترنتی بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا اعلام کنند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
204 کلیک ها  پنج شنبه, 10 شهریور 1401 21:44
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا