یادواره‌های شهدای محله در شیراز برگزار می‌شود

یادواره‌های شهدای محله در شیراز برگزار می‌شود
   
یادواره‌های شهدای محله در شیراز برگزار می‌شود |||| ||||

 سخنگوی شورای شهر شیراز، از برپایی ۱۱۰ یادواره شهدای محله در مناطق این کلانشهر خبر داد.


سخنگوی شورای شهر شیراز در یادواره شهدای شهرداری شیراز با تجلیل از حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز برای برگزاری این یادواره اظهار کرد: قرار بر این است تا پایان سال در هر منطقه شهرداری، ۱۰ یادواره شهدای محله برگزار شود.
به نقل از شورای شیراز، محمدرضا هاجری با اشاره‌ به بیانات رهبر معظم انقلاب که شهدا آبروی محله هستند و محلات باید به این هویت خود افتخار کنند، تصریح کرد: بر این مبنا قرار شد یادواره شهدای ۱۱۰ محله شهرداری مناطق ۱۱گانه شیراز برگزار شود و شهرداری شیراز خود جلودار برگزاری یادواره شهدا شد.
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز با قدردانی از جلوداری برگزاری یادواره شهدا توسط بسیج شهرداری گفت: شهرداری به شهدای خود افتخار می‌کند و در واقع اگر بسیاری از مسائل مذهبی و فرهنگی را به حوزه بسیج بسپاریم زودتر به نتیجه می‌رسیم.
او با بیان اینکه بیشترین مراجعات برای میزبانی شهدا از محلات هستند، عنوان کرد: شهدا چلچراغ روشنی بخش محلات هستند و در واقع با اشاعه فرهنگ شهدا، سبک زندگی شهدا ترویج می‌یابد.
هاجری با تاکید بر این نکته که همه ما مدیون شهدا هستیم، بیان کرد: دشمن با صرف میلیاردها دلار دنبال تغییر سبک زندگی به سبک زندگی غربی است و ما باید با زنده نگاه داشتن نام و یاد شهدا به ترویج سبک زندگی اسلامی و شهدایی بپردازیم.
آرش فرج‌زاده، قائم‌مقام شهرداری شیراز و فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز نیز با اظهار خرسندی از برگزاری یادواره شهدا اظهار کرد: برنامه‌ریزی شده که یادواره‌های شهدای محله در هر منطقه با همراهی مناطق شهرداری و نواحی سپاه شیراز برگزار شود و در این راستا اولین یادواره شهدا توسط حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز برگزار شده است.
او با بیان این جمله که شهدا شمع محفل بشریت هستند، عنوان کرد: هیچ موقع نباید اجازه دهیم این شمع کم فروغ شود.
قائم‌ مقام‌ شهردار شیراز تصریح کرد: شهرداری شیراز به‌ عنوان یکی از بزرگترین ارگان‌ها و دستگاه‌های عمومی و غیردولتی و دستگاه وسیع اجتماعی با تأثیرگذاری بر زندگی مردم از صفر تا صد و از حیات تا ممات، می‌تواند فرهنگ‌ساز و جریان‌ساز در حوزه فرهنگ و به ویژه فرهنگ و شهادت باشد.
فرج‌زاده، شهدای شهرداری را چشم و چراغی برای این مجموعه بزرگ دانست و اظهار امیدواری کرد: برگزاری این‌گونه یادواره‌ها به نوعی بیعت مجدد با شهدا زیر سایه صاحب‌الزمان(عج) و رهبری نظام جمهوری اسلامی است. 
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز تصریح کرد: وجود شهدا و خونی که در راه اسلام و انقلاب اسلامی دادند، باعث تنومند شدن درخت انقلاب اسلامی شده است و امروز به دلیل اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی، تأثیرگذاری ایران اسلامی در دنیا رخ‌نما شده است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
247 کلیک ها  شنبه, 05 شهریور 1401 10:49
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا