اصحاب رسانه در معادلات و تعاملات رسانه ای فارس تصمیم گیر باشند

اصحاب رسانه در معادلات و تعاملات رسانه ای فارس  تصمیم گیر باشند
   
اصحاب رسانه در معادلات و تعاملات رسانه ای فارس  تصمیم گیر باشند |||| ||||

 مسول سازمان بسیج رسانه استان فارس امروز ۲۹مرداد  در نشست صمیمی که با حضور نماینده ولی فقیه با اصحاب رسانه استان فارس برگزار شد گفت : انتظار می رود اصحاب رسانه در معادلات و تعاملات رسانه ای استان تصمیم گیر باشند.

به گزارش راستین آنلاین هادی رضایی مسئول سازمان بسیج رسانه استان فارس در دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با اهالی رسانه اظهار کرد: اکنون با همراهی تمامی اصحاب رسانه، جبهه رسانه ای در استان فارس به معنی واقعی کلمه شکل گرفته است 


مسئول سازمان بسیج رسانه فارس عدم پوشش مناسب رسانه ای و اطلاع رسانی صحیح فعالیت ها در استان را مورد توجه قرار داد و افزود: جلسه آسیب شناسی ریشه ای با محوریت آیت الله دژکام نماینده ولی‌فقیه در استان و با حضور نمایندگان و نخبگان رسانه ای شکل بگیرد تا بتوان با احصا و رفع مشکلات، فعالیت های موثر و عظیم استان هرچه بهتر به دنیا منعکس شود.
رضایی تاکید کرد: انتظاری است اصحاب رسانه در معادلات و تعاملات رسانه ای استان تصمیم گیر باشند.
مسئول سازمان بسیج رسانه فارس هدف جبهه رسانه ای دشمن را غنا و فرهنگ استان فارس دانست و خاطرنشان کرد: موضوع حجاب و عفاف باید در هیات های اندیشه ورز بررسی شود تا راهکار های مناسب ایجاد گردد.
رضایی با اشاره به توجه ویژه دشمن انقلاب و رسانه های غربی به رخداد های استان فارس، گفت: موضوع عملیات ویژه دشمن علیه مردم و یا مسئولین استان، نقطه قوت ما است که ما نباید مغلوب عملیات های رسانه شد.
وی ادامه داد: سعی شد تا برای بررسی مقوله حجاب در بلوار شهید چمران شیراز شورای فرهنگ عمومی تشکیل جلسه دهد اما با انجام کار های سلیقه ای، تبعات بیشتری به دنبال داشت.
مسئول سازمان بسیج رسانه فارس ضمن تشکر از آیت الله دژکام برای حضور و دیدار صمیمانه با اهالی رسانه استان، این نشست را نمونه بارزی از جبهه ای عمل کردن مسئولان و اصحاب رسانه در استان دانست.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
216 کلیک ها  یکشنبه, 30 مرداد 1401 16:07
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا