ثبت ۹۵ مورد بستری و ۳ فوتی ناشی از کرونا در فارس

ثبت ۹۵ مورد بستری و ۳ فوتی ناشی از کرونا در فارس
   
ثبت ۹۵ مورد بستری و ۳ فوتی ناشی از کرونا در فارس |||| ||||

 براساس آخرین گزارش وضعیت شیوع کرونا در فارس، طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۵ مورد بستری و ۳ مورد فوت ناشی از ابتلا به کرونا در این استان ثبت شده است.


با استناد به آخرین اطلاعات مربوط به وضعیت کرونا در فارس، از ابتدای شیوع این بیماری تا صبح شنبه ۲۹ مرداد، دو میلیون و ۲۱۲ هزار و ۲۴ تست تشخیصی مولکولی و تست سریع در آزمایشگاه‌های فارس تهیه و ۶۵۲ هزار و ۵۱۵ بیمار مثبت شناسایی شده است.
این گزارش حاکیست، با بستری ۹۵ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۵۶۶ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد، ۹۶ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.
متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۳ مورد جدید فوتی کووید۱۹ در فارس ثبت شده و مجموع جان باختگان ناشی از کووید۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تاکنون، به هشت هزار و ۹۷ نفر رسید.
همچنین از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۶۴۰ هزار و ۷۷۷ هم استانی مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته که از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده‌اند.
گفتنی است، در حال حاضر مجموع تعداد دُز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با احتساب چهار دُز، به هشت میلیون و ۲۳۴ هزار و ۹۳۴ دُز رسیده که از این تعداد سه میلیون و ۴۲۹ هزار و ۱۹۵ دُز نوبت اول، سه میلیون و ۱۳۵ هزار و ۶۱۱ دُز نوبت دوم، یک میلیون و ۵۶۴ هزار و ۷۲۵ دُز نوبت سوم و ۱۰۵ هزار و ۴۰۳ دُز یادآور واکسن بوده است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
246 کلیک ها  شنبه, 29 مرداد 1401 17:17
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا