پنج هزار و ۵۰۰ نفر از جامعه ایثارگری فارس در نوبت مسکن هستند

پنج هزار و ۵۰۰ نفر از جامعه ایثارگری فارس در نوبت مسکن هستند
   
پنج هزار و ۵۰۰ نفر از جامعه ایثارگری فارس در نوبت مسکن هستند |||| ||||

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس با اشاره به اینکه همه ما مدیون شهدا هستیم و بیش از ۹ هزار نفر از جامعه ایثارگری فارس در نوبت اشتغال هستند،‌ گفت:‌ بیش از پنج هزار و ۵۰۰ نفر در نوبت مسکن قرار دارند.

به گزارش راستین آنلاین ابراهیم بیانی امروز (چهارشنبه ۲۶ مرداد) در جمع خبرنگاران گفت: خبرنگاران برای جهت دهی افکار عمومی در مسیر درست و صحیح فعالیت می کنند و روشنگری جامعه از وظایف آنان است.


مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس با اشاره به اینکه رسالت خبرنگاری بسیار سنگین، عظیم و قابل توجه است، یادآور شد: آنچه تا به امروز درباره مسئولیت و رسالت خطیر خبرنگاری گفته شده است، یقینا همه آن چیزی نیست که شایسته خبرنگاران باشد، چرا که در شرایط سخت و دشوار به ایفای رسالت سنگین خبرنگاری می پردازند.
وی با اشاره به اینکه تا به امروز افراد گوناگونی راجع به این شغل مطالبی را گفته اند اما یقینا همه شایستگی های شما گفته نشده است، اظهار کرد:‌ رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی و مردم سالاری نقش بسیار مهمی را در فرهنگ سازی عمومی و در ابعاد سیاسی اجتماعی و جهت دهی و تنویر افکار عمومی را به عهده دارد.
بیانی با اشاره به اینکه خبرنگاران، افسران جنگ نرم هستند، اضافه کرد:‌ خبرنگاران افکار عمومی را جهت دهی می کنند و باید هدایت کنند و خبرنگاران در شفاف سازی جامعه و روشن کردن آن نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با اشاره به اینکه نقش مطالبه گری را از دستگاه ها درست ایفا کنند مردم بهتر و بیشتر لذت خدمت را خواهند کشید چرا که مطالبه گری بسیار حائز اهمیت است، افزود: خبرنگاران وظیفه مهم نظارت دارند و یکی از ارکان توسعه جامعه هستند و در سه کلمه رسالت خبرنگاران، ایفای نقش مطالبه گری، نظارت و اطلاع رسانی است.
وی با اشاره به اینکه اگر این سه مهم را در دستور کار خود داشته باشند و در راستا توسعه در همه ابعاد می تواند تاثیر گذار باشد، اضافه کرد:‌ امروز ۲۶مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی است،‌ آزادگان عزیزی که در ایام دفاع مقدس به اسارت دشمن در آمدند.
بیانی با اشاره به اینکه از حضور ارزشمند و پر شور مردم عزیزمان در سراسر استان فارس در مراسم تجلیل و گرامیداشت شهید بی سر حاج عبدالله اسکندری تشکر و قدردانی می کنم، افزود:‌ این مراسم حماسه بی‌ نظیر را خلق کرد و صحنه زیبایی را به یادگار گذاشت.
وی با اشاره به اینکه همه ما مدیون شهدا هستیم و بیش از ۹ هزار نفر از جامعه ایثارگری فارس در نوبت اشتغال هستند،‌ اضافه کرد:‌ بیش از پنج هزار و ۵۰۰ نفر در نوبت مسکن قرار دارند و مشکلات مسکن، معیشت و بیماری از جمله مشکلات جامعه ایثارگری است و ۱۴۵ جانباز ۷۰ درصدی در فارس وجود دارد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
224 کلیک ها  چهارشنبه, 26 مرداد 1401 12:40
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا