شورای صدرا پیگیر حق قانونی شهروندان در تعاونی‌های مسکن است

شورای صدرا پیگیر حق قانونی شهروندان در تعاونی‌های مسکن است
   
شورای صدرا پیگیر حق قانونی شهروندان در تعاونی‌های مسکن است |||| ||||

 سخنگوی شورای شهر صدرا گفت: شرکت‌های تعاونی مسکن که تاکنون به تمام تعهدات خود در قبال مجتمع‌ها عمل نکرده‌اند باید در اسرع وقت پیگیری کنند و شورا از طریق مراجع قانونی پیگر حق قانونی شهروندان خواهد بود. 


به گزارش راستین آنلاین مهدی کشاورزی چهارشنبه ٢٦ مرداد در بازدید از چند پارک محله‌ای و بررسی مشکلات بلوار دهخدا در صدرا بیان کرد: ساکنان مجتمع‌های مسکونی در شهر مظلوم واقع شده‌اند، متاسفانه در خیلی از این مجتمع‌ها به تعهدات عمل نشده است و مردم با مشکلات روبرو هستند. 
او با اشاره به اینکه شهرداری بر اساس قوانین نمیتواند به محیط داخل مجتمع‌ها کمک کند، عنوان کرد:مدیریت خدمات رسانی برعهده اعضای هیأت مدیره مجتمع است که از طریق هزینه شارژ و کمک‌های مالی واحدها تأمین می‌شود.  
کشاورزی افزود: متاسفانه قشر ضعیف در اکثر این مجتمع‌ها بویژه مسکن مهر ساکن هستند که خیلی از واحدها مسکونی توان پرداخت هزینه شارژ ساختمان را هم ندارند و به نوعی اعضای هیات مدیره مجتمع‌ها با کمبود منابع مالی برای خدمت رسانی مواجهه هستند.
او با تاکید بر اینکه یکی از دغدغه اعضای شورای شهر رفع مشکلات ساکنان مجتمع‌هاست، گفت: اعضای شورای شهر بزودی با همکاری شرکت عمران و شهرداری و با هماهنگی نمایندگان مجتمع‌های مسکونی کمیته ای به منظور پیگیری و رفع مشکلات تشکیل خواهد داد. 
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر یادآور شد: شرکت‌های تعاونی مسکن که تاکنون به تمام تعهدات خود در قبال مجتمع‌ها عمل نکرده‌اند باید در اسرع وقت پیگیری کنند و شورای اسلامی شهر از طریق مراجع قانونی پیگر حق قانونی شهروندان خواهد بود. 
سخنگوی شورای شهر صدرا با تاکید بر اینکه شهرداری بودجه‌ای از دولت دریافت نمی‌کند، بیان کرد: اختیارات این دستگاه نیز برای مدیریت شهر محدود است در بسیاری شهرهای جهان شهرداری قدرت بسیاری برای مدیریت و اداره حوزه‌های مختلف شهر دارد و قدرت مداخله و حوزه عملکرد آن گسترده است، با این حال قوانین نظارتی وجود دارد که به شهرداری با وجود اختیارات گسترده اجازه تخطی از قوانین را نمی‌دهد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
170 کلیک ها  چهارشنبه, 26 مرداد 1401 10:18
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا