اعلام محدودیت های ترافیکی ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در شیراز

 رئیس پلیس راهور شهر شیراز محدودیت های ترافیکی ویژه ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را اعلام کرد. 

به گزارش راستین آنلاین سرهنگ حمید کریمی اظهار داشت: از ساعت 20 امشب ( 15 مرداد) تا پایان عزاداری که معمولا تا پاسی از نیمه شب به طول می انجامد و همچنین در روزهای تاسوعا و عاشورا از ساعت 7 صبح تا پایان عزاداری که معمولا تا حوالی اذان ظهر به طول می انجامد، کلیه مسیرها به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) بسته خواهد بود.

وی افزود: این مسیرها شامل ورودی از سمت میدان شهدا، چهارراه مشیر، چهارراه شاهزاده قاسم و چهارراه غدیر وکلیه فرعی های منتهی به حرم مطهر خواهد بود.

رئیس پلیس راهور کلان شهر شیراز گفت: این محدودیت شامل ورودی های منتهی به حرم مطهر سید علاالدین حسین نیز خواهد بود، به این ترتیب در ورودی دروازه غسالخانه، ورودی از سمت درب شیخ و خیابان حسینی از سمت بلوار سیبویه محدودیت ترافیکی در این ایام اعمال خواهد شد.سرهنگ کریمی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مردم و هیئت های عزاداری با خادمان خود در مجموعه انتظامی استان فارس، اظهار داشت: رانندگان محترم به حرکت عابران در سطح سواره رو دقت کافی و کامل داشته باشند تا نظر به اینکه اکثر عزاداران از لباس های مشکی استفاده می کنند، از بروز حوادث جلوگیری به عمل آید.

وی از مردم و هیئت های عزاداری خواست تا ضمن رعایت نکات ایمنی در تردد از عرض یا طول سواره رو، مواظب حرکت وسائل نقلیه نیز باشند و از نیروهای تامینی با لباس شبرنگ استفاده کنند.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
342 کلیک ها  شنبه, 15 مرداد 1401 12:17
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا