تولید نمایش «پیاده تا بهشت» در شیراز / اجرای عمومی در ماه محرم

تولید نمایش «پیاده تا بهشت» در شیراز / اجرای عمومی در ماه محرم
   
تولید نمایش «پیاده تا بهشت» در شیراز / اجرای عمومی در ماه محرم |||| ||||

 نماینده فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی دریایی راهبردی ارتش در استان فارس از تولید نمایش پیاده تا بهشت در شیراز خبر داد و گفت: این نمایش در دهه محرم اجرای عمومی می‌شود.

ناوبان افشین راعی به تولید نمایش «پیاده تا بهشت» اشاره کرد و گفت: این نمایش روایتی از شهدای ۱۷۵ شهید غواص دست بسته است که از شهریور سال ۱۴۰۰ در شیراز کلید خورده و اکنون به مرحله اجرای عمومی رسیده است.
او گفت: این نمایش در جشنواره نمای دریای چهار که به میزبانی فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی دریایی در سیرجان انجام شد، به اجرا در آمد و رتبه نخست در بخش نقش زن و رتبه نخست در بخش نمایشنامه را کسب کرد.
راعی که خود نویسنده و کارگردان این نمایش است، با اشاره به دیگر عناوین کسب شده این نمایش افزود: رتبه سوم کارگردانی و رتبه برتر جشنواره نمای دریای ۴ از دیگر موفقیت‌های این نمایش است.
این نویسنده و کارگردان هنر‌های نمایشی گفت: این جشنواره به همت فرماندهی و عقیدتی سیاسی نیروی دریایی هر ساله باحضور گروه‌های زیادی از نیروی دریایی برگزار می‌شود که امسال با حضور چهل گروه از تمام مناطق نیروی دریایی به سرانجام رسید.
نماینده فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی دریایی راهبردی ارتش در فارس گفت: بازیگر این نمایش زهرا راعی است که در نمایش بغض شیرین در سال ۹۹ و نمایش ۳۴ روز افتخار در سال ۱۴۰۰ نیز بازی کرده و در هر دو اثر حائز رتبه برتر شده است، این بازیگر جوان در این نمایش در نقش پنج شخصیت ایفای نقش کرده است.
او با تقدیم این نمایش به روح همه شهدا و پدران و مادران آن‌ها گفت: این نمایش آمادگی اجرای عموم را دارد و با هماهنگی فرماندهی ارشد نظامی ارتش در شیراز در دهه ابتدایی محرم اجرا می‌شود.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
258 کلیک ها  شنبه, 08 مرداد 1401 13:23
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا