اعلام آمادگی شرکت برق منطقه ای فارس برای مقابله با بحران احتمالی وقوع سیلاب

اعلام آمادگی شرکت برق منطقه ای فارس برای مقابله با بحران احتمالی وقوع سیلاب
   
اعلام آمادگی شرکت برق منطقه ای فارس برای مقابله با بحران احتمالی وقوع سیلاب |||| ||||

  مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس با اعلام آمادگی شرکت برق منطقه ای فارس برای مقابله با بحران احتمالی وقوع سیلاب در فارس و جنوب کشور اظهار داشت : همه تمهیدات برای به کار گیری تجهیزات و استفاده از روشهای بازدارنده کاهش صدمات و خسارت های احتمالی سیلاب اندیشیده شده است.

به گزارش راستین آنلاین یدالله حقیقی با بیان اینکه شرکت برق فارس در راستای ستاد مقابله با بحران استانداری فارس در این زمینه نشست های متعددی انجام داده و کمیته مقابله با بحران در برق فارس نیز فعال شده است.

 

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس اضافه کرد : معاونت بهره برداری این شرکت مسوولیت ستاد مقابله با بحران احتمالی در سیلاب اواخر هفته را به عهده دارد ، گروههای تعمرات نیرو اعلام آمادگی کرده اند که با بروز حوادث احتمالی ورود کنند ، همه خودروها و تجهیزات امداد و نجات در آمادگی هستند تا به محض اعلام ستاد مقابله با بحران استانداری فارس به میدان بیایند و ورود کنند . 

 

حقیقی ادامه داد : انبارهای شرکت برق فارس هم در این زمینه مشارکت دارند تا تجهیزات مورد نیاز برای رفع خاموشی های احتمالی را تامین کنند ، همه هماهنگی ها با واحد حراست و معاونت بهره برداری شرکت برق به عمل آمده و نیروهای واکنش سریع در همین راستا توجیه شده اند .

 

مدیر عامل برق فارس با بیان اینکه تیم‌های عملیاتی هم در آمادگی کامل بسر می برند افزود: این گروهها به طورکامل توانایی مدیریت بحران و رویارویی با شرایط نامساعد جوی را دارند و با توجه به وضعیت جوی روزهای آینده و اطلاع رسانی هواشناسی و اطلاعیه های ستاد مقابله با بحران استانداری فارس شرکت برق فارس ضمن رصد شرایط پیش رو با مدیریت راهبری شبکه تامین و انتقال برق در سراسر استان و جنوب کشور با تمام توان و آمادگی کامل نسبت به پایایی و پایداری شبکه اقدام می نماید تا همه مشترکان در مناطق شهری و روستایی استان و مصرف کنندگان صنعتی و کشاورزی و مشترکان کلان از نعمت برق پایدار ومطمئن برخوردار باشند. 

 

 وی به شهروندان توصیه کرد از نزدیک شدن به دکل های انتقال برق در محورهای ارتباطی جاده ای خودداری کنند ، افراد از مجاورت با پست های برق و مسیر های عبور خطوط فشار قوی بپرهیزند ، تجهیزات شبکه انتقال برق در شرایط بروز سیلاب بیشتر خطرناک و خطر افرین هستند و لذا می بایست افراد از نزدیک شدن به این تجهیزات بپرهیزند ، در شرایط بروز توفان و سیلاب از تجمع در مناطق احتمالی جاری شدن سیل دوری کنند و خود را در معرض صاعقه و آذرخش قرار ندهند .

 

مدیر عامل شرکت برق فارس به هشروندان توصیه کرد : در صورت بروز سیل و مشاهده حوادث مربوط به تجهیزات شبکه برق شامل نفوذ یا مجاورت آب با تجهیزات شبکه انتقال برق ، شکستگی تیرها ، پارگی سیم و کابل های شبکه انتقال برق و سایر موارد مشابه از نزدیک شدن به تجهیزات مذکور خودداری کنید.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
304 کلیک ها  سه شنبه, 04 مرداد 1401 12:17
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا