خدمت‌رسانی حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز طی دهه امامت و ولایت

خدمت‌رسانی حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز طی دهه امامت و ولایت
   
خدمت‌رسانی حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز طی دهه امامت و ولایت |||| ||||

 فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز به تشریح فعالیت‌های صورت گرفته حوزه بسیج در خدمت‌رسانی به محرومین طی دهه امامت و ولایت تحت عنوان «پردیس خدمت‌رسانی سردار شهید حجازی» در بلوار اتحاد پرداخت.


به گزارش راستین آنلاین ، آرش فرج‌زاده به تشریح فعالیت‌های صورت گرفته حوزه بسیج در خدمت‌رسانی به محرومین طی دهه امامت و ولایت تحت عنوان «پردیس خدمت‌رسانی سردار شهید حجازی» در بلوار اتحاد پرداخت.
وی گفت: فرصتی مهیا شده تا در یکی از شرقی‌ترین و جنوبی‌ترین نقاط شهر شیراز، حوزه مقاومت بسیج شهرداری به‌همراه دستگاه‌های خدمات‌رسان و مجموعه بسیج علوم پزشکی وارد شود و یک پردیس خدمت‌رسانی را در امور پزشکی و میز خدمت برای شهروندان برپا کند.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز افزود: در این پردیس که به نام مبارک شهید حجازی از عید قربان تا عید غدیر در دهه امامت و ولایت مزین شده بود، به‌طور متوسط روزانه حدود ۵۰۰ نفر مراجعه‌کننده را در طول ساعات ۱۶ تا ۲۰ خدمات‌دهی کرد.
به‌گفته فرج‌زاده؛ این خدمات رايگان در حوزه پزشکی اعم از روانشناسی، چشم‌پزشکی، خدمات گوش، حلق و بینی، دندانپزشکی و توزیع داروی رایگان بود.
وی ادامه داد: همچنین در پردیس خدمت‌رسانی شهید حجازی پیگیری و رفع مشکلات مردم توسط میز خدمت‌ با حضور ادارات آب، برق، گاز و مخابرات، تأمین اجتماعی، بهزیستی، کمیته امداد، بنیاد شهید، مشاورین حقوقی و انتظامی و سازمان‌های خدمت‌رسان شهرداری شیراز در دهه امامت و ولایت (عید قربان تا غدیر) برگزار شد.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز، طبخ و توزیع ۳۵۰۰ پرس غذای گرم از دیگر اقدامات صورت گرفته حوزه بسیج در خدمت‌رسانی به محرومین تحت عنوان «پردیس خدمت‌رسانی سردار شهید حجازی» ذکر کرد.
وی با تقدیر از تلاش‌های صورت‌گرفته در پردیس خدمت‌رسانی سردار شهید حجازی ابراز امیدواری کرد تا در آینده نیز شاهد چنین پردیس‌هایی در مناطق محروم باشیم.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
262 کلیک ها  پنج شنبه, 30 تیر 1401 11:28
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا