رهایی ۴ گروگان در فارس/آدم ربایان دستگیر شدند

رهایی ۴ گروگان در فارس/آدم ربایان دستگیر شدند
   
رهایی ۴ گروگان در فارس/آدم ربایان دستگیر شدند |||| ||||

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش ماموران پلیس شهرستان‌های داراب و نی‌ریز، ۴ گروگان از چنگال آدم ربایان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

 به گزارش راستین آنلاین سردار رهام بخش حبیبی در تشریح این خبر اظهار داشت: دوازدهم تیرماه سال جاری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ربایش ۴ نفر توسط افراد ناشناس در یکی از محلات شهرستان داراب، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور مأموران انتظامی قرار گرفت.


وی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد، ۴ نفر توسط سرنشینان یک سواری پژو ۴۰۵ گروگان گرفته شده و سریعاً گروگان‌گیران متواری شده‌اند.
فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع مأموران انتظامی داراب تلاش گسترده را برای رها سازی افراد ربوده شده را آغاز و موفق شدند همان روز «دوازدهم تیرماه جاری» یکی از آدم ربایان را در این شهرستان دستگیر و یک نفر از افراد ربوده شده را نیز آزاد کنند.
سردار حبیبی با بیان اینکه در تحقیقات از فرد دستگیر شده مشخص شد دیگر افراد دخیل در این گروگانگیری در مسیر شیراز - کرمان در حال تردد هستند، گفت: بلافاصله طرح مهار اجرا و مأموران انتظامی شهرستان نی‌ریز استان فارس موفق شدند خودرو متعلق به آدم‌ربایان شناسایی و با اقدامات فنی و تخصصی آن را توقیف کنند.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در این مأموریت (توقیف خودرو) ۲ نفر گروگان‌گیر دستگیر و ۳ نفر آدم‌ربا نیز صحیح و سالم آزاد شدند، گفت: در بررسی تکمیل مشخص شد علت و انگیزه آدم‌ربایی معامله ناصواب مواد مخدر بوده است.
رئیس پلیس فارس با اشاره به اینکه هر ۳ آدم‌ربا برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، تاکید کرد: پلیس هرگز اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم و امنیت، آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت مشاهده هرگونه اقدام غیر قانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع خواهد شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
539 کلیک ها  پنج شنبه, 16 تیر 1401 14:21
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا