شرایط اشتغال بانوان مناسب نیست

شرایط اشتغال بانوان مناسب نیست
   
شرایط اشتغال بانوان مناسب نیست |||| ||||

 عضو شورای شهر شیراز گفت: شرایط اشتغال بانوان مناسب نیست و وظیفه داریم متناسب با توانمندی‌ها و نیازهای شهروندان مراکزی ایجاد کنیم که هم نیازمندان به برخورداری برسند و هم رونق اقتصادی در محلات هدف و مناطق حاشیه‌ای ایجاد شود.


سیده مریم حسینی یکشنبه ۵ تیر در بازدید از کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی قرارگاه اجتماعی سپاه فجر فارس گفت: باعث افتخار است که مجموعه‌ای در شیراز با تامین فضا و ارائه خدمات و امکانات باعث اشتغال جمعی از بانوان خودپرست شده است.
او با تاکید بر تاثیر چنین مراکزی در کاهش ناهنجاریها و آسیب‌های اجتماعی، افزود: با توجه به مصوبه شورا مبنی بر ایجاد مراکز توانمندسازی در مناطق حاشیه‌ای و محلات هدف محرومیت زدایی می‌شود با الگوگیری از چنین مکانیسمی هر چه سریعتر وضعیت اشتغالزایی بانوان نیازمند شیراز ساماندهی شود.
حسینی خاطرنشان کرد: شرایط اشتغال بانوان مناسب نیست و وظیفه داریم متناسب با توانمندی‌ها و نیازهای شهروندان مراکزی ایجاد کنیم که هم نیازمندان به برخورداری برسند و هم رونق اقتصادی در محلات هدف و مناطق حاشیه‌ای ایجاد شود.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز، از خیرین و دلسوزان به پیشرفت درخواست کرد در صورت امکان در فریضه اشتغال و تامین مسکن بانوان سرپرست خانوار و نیازمندان مشارکت کنند.
او از عزم جدی ‌و ورود شورا و شهرداری به امر آموزش و توانمندسازی نیازمندان مستعد سخن گفت و ادامه داد: طرح و برنامه‌های متعددی در راستای ایجاد بسترهای توانمندسازی و کارآفرینی بانوان سرپرست خانوار و جوانان علاقمند به کار در دستور کار کمیسیون و اعضای شورا قرار دارد و با کم شدن موانع شرایط مطلوب فراهم خواهد شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
210 کلیک ها  دوشنبه, 06 تیر 1401 13:43
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا